Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej

7. kapitola

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Vložené: Jimmi - 10.03. 2019 Téma: Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Jimmi nám napísal:

Od chrabromilského Zlatého dievčaťa k slizolinskej princeznej

 

Autor: rumaan

Súhlas s prekladom:  univerzálny pre tieto stránky

https://www.fanfiction.net/s/7290423/7/  

Preklad: Jimmi  

Banner: solace

Poviedka je plánovaná ako oslava 11.výročia týchto stránok.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 7

 

Rokfortské chodby

"Táákže, Grangerová, plánuješ sa so mnou vôbec rozprávať? Musíme zabiť pár hodín a obchôdzky sú dosť nudné aj bez toho, aby sa tvoj partner po celý čas mračil."

Hermiona zaškrípala zubami. Malfoy bol ten najotravnejší, najegoistickejší, najneznesiteľnejší blbec vôbec. Nepoužije ju ako svoj zdroj zábavy len preto, že sa pri svojich povinnostiach nudí.

"Mimochodom, kde si sa vykradla dnes poobede? Nemala si byť v knižnici? Dafné vravela, že si tam nebola, keď tam prišla na schôdzku s tebou."

Zase sa choval ako jej otec. Čo ho bolo do toho, kde bola?

"Prečo ťa zaujíma, kde som bola, Malfoy?" spýtala sa domýšľavo.

"Len zabíjam čas. Dafné bola trochu zmätená a spomenula mi to."

"Nuž, možno by sa mala starať o svoje veci a nebaviť sa o mojom pohybe s dotieravými fretčiakmi," zavrčala Hermiona.

"Ohhh, niekto je dnes večer háklivý. Prečo si tak strašne nepríjemná, Grangerová?"

Hermiona znova zaškrípala zubami, tentoraz nahlas.

"Auuu, no tak, Grangerová, dokonca puritánskej knihomoľke, ako si t, by malo lichotiť, že jej niekto tak atraktívny a sexy ako ja venuje toľko pozornosti," doberal si ju Draco. Naozaj cítil, ako sa jej výbušnosť o stupeň zvýšila a to jej vlasy praskali statickým hnevom? Chlape, robiť s ňou obchôdzku bola o toľko väčšia sranda než s Justin Finch-Fletcheyom.

"Čo presne máš za problém, Malfoy? Najprv včera, keď si sa rozhodol, že mi povieš, kedy môžem opustiť tvoju prítomnosť a teraz si myslíš, že máš právo pýtať sa ma na to, kde som bola."

"Len sa snažím o rozhovor, Grangerová," uštipačne odsekol Malfoy.

Niečo docvaklo v Hermioninej hlave. Spomenula si na Pansyinu poznámku, že Malfoy vyčítal Harrymu, že neurobil to čo on. Potom sa Malfoy strašne zaujímal o to, čo robila. Takmer sa správal, ako keby ju ochraňoval. Toto nebolo Malfoyove obvyklé správanie voči nej. Ak ju neurážal, tak ju ignoroval, ako keby nestála za jeho čas a úsilie. Niečo sa dialo a Hermiona si neodpočinie, až kým nezistí, čo to je.

"Šla som pozrieť, ako sa má Pansy."

"Oh, a nejaký dôvod, prečo si nepovedala Dafné, kam ideš? Robila si starosti, keď si nebola v knižnici. Poslala Thea, aby ťa vystopoval."

Hermiona prižmúrila oči, teraz si bola istá, že sa niečo deje. Na stretnutie s Dafné meškala pätnásť minút. Nebolo to zvlášť neskoro, ale Dafné začala panikáriť a poslala Notta, aby ju našiel. Iste neboli znepokojení, že by sa nedokázala ubrániť pred pomstychtivým útokom slizolinčanov, však? A teraz zrazu po zvyšok semestra musí robiť obchôdzky s Malfoyom.

"Takže Malfoy, ako som dospela k tomu úchvatnému potešeniu z tvojej prítomnosti dnes večer? Myslela som, že budem mať obchôdzky s Padmou až do prázdnin."

"Áno, nuž, mala si mať, ale očividne Finch-Fletchey považoval moju spoločnosť za príliš vynervujúcu a požiadal Longbottoma, aby ma vymenil," uškrnul sa Draco. Nemal problém obetovať citlivosť toho nafúkaného blba, aby zmiatol Grangerovú.

Hermiona by zjedla jednu zo svojich pletených čiapočiek, ak je to pravda. Malfoy klamal pomerne nenúteným spôsobom, ale poznala Justina dosť dobre, aby vedela, že bral svoje prefektské povinnosti príliš vážne, aby obťažoval hlavného prefekta so žiadosťou o zmenu partnera. Považoval by to za priznanie slabosti v jeho schopnosti vykonávať svoju prácu. Dospela k záveru, že dobrovoľne nič z Malfoya nedostane. Radšej by mala popracovať na jeho obľúbencoch. Keď bude mať konkrétne informácie, mohla by si ho vziať do parády a prinútiť ho priznať, čo robí. Takže s kým z Dafné, Notta a Zabiniho by mala začať?

 

Ošetrovňa

Draco čakal, kým madam Pomfreyová prepustí Pansy. Chcel ju trošku povzbudiť, než sa vráti do chrabromilskej veže. Nedovolí, aby sa ukrývala ako posledných pár týždňov. Vráti sa späť s hlavou vztýčenou.

"Si okej, zlatko?" spýtal sa, keď vyšla s mastičkou v ruke.

Vyzerala poriadne nervózne, keď ju Draco objal okolo pliec. "Budeš v poriadku. Len ma zavolaj, keď ti niekto bude robiť problémy, dobre?"

Pansy prikývla, kým bojovala so slzami. Vážne, nikto nemohol chcieť lepšieho priateľa ako bol Draco, vždy na ňu dával pozor. Na nich všetkých. Hermiona by bola šťastným dievčaťom, keby len videla, čo mala pred nosom.

"Nepanikár, Drakie. Budem v poriadku. Len sleduj očkom Hermionu, dobre?"

Draco pretočil očami. "Nerob si starosti. Mám na tej knihomoľke obe oči." Pansy potlačila úsmev - Hermiona bude predmetom závisti celého Rokfortu, keď sa taký intenzívny pohľad bude sústrediť výlučne na ňu. Ako ju prinútiť uvedomiť si to?

 

Slizolinská klubovňa

Hermiona sa zvalila na gauč veľa Zabiniho.

"Čo sa stalo, Grangerová?"

"Oh, len ako obvykle, Malfoy bol ten najarogantnejší, najotravnejší blbec na svete. Ale kedy je toto niečo nové?"

Blaise sa zasmial. "Čo urobil tentoraz?"

"Šiel za Nevillom, aby zmenil rozvrh obchôdzok, takže teraz trčím s ním. Myslím, že verí, že potrebujem, aby ma chránil pred veľkými, zlými slizolinčanmi, ako keby som bola bezbranný moták. Potom to všetko zhoršil, keď urazil moju inteligenciu tým, že sa mi pokúšal podstrčil historku, že sa ho Justin Finch-Fletchey príliš bál, aby s ním robil obchôdzky," vysvetľovala Hermiona.

Blaise nadvihol obočie. Dopekla, Grangerová bola Dracovi na stope. Táto situácia sa chystala poskytnúť mu oveľa viac zábavy, než predtým sľubovala, ale ako to zahrať? Bolo očividné, že z neho chcela vytiahnuť nejaké informácie. Napriek svojej inteligencii nebola Grangerová nenápadná v jej úbohých pokusoch manipulovať ním. Mala by vedieť lepšie, než si myslieť, že ona, chrabromilčanka, dokáže prechytračiť jeho, slizolinčana. Bez ohľadu, aký dobre naladený, hlúpy a idiotský občas Blaise dokázal byť, stále bol čistý slizolinčan a to znamenalo, že poznal hodnotu masky, ktorú stelesňoval a používal ju ako svoju výhodu. Takže ako veľa by mal 'náhodne' prezradiť?

"Len práve vidíš Dracovu odlišnú stránku. Áno, dokáže byť obrovskou osinou v zadku a hlavne ku chrabromilčanom, ale keď príde na jeho priateľov, je oddaný a neuveriteľne ochranársky."

Há? Naznačoval Zabini, že ju Malfoy považoval za priateľa? To nedávalo žiaden zmysel. Iste, nenazval ju humusáčkou alebo nejako podobne, odkedy sa vrátili na Rokfort, ale to pripísala faktu, že McGonagallová by ho vykopla z hradu, keby zachytila závan rasistických hodnôt. Slizolinská fakulta bola pod intenzívnym dohľadom od prvého dňa semestra a ešte viac bývalý smrťožrút Malfoy.

Blaise si všimol napäté sústredenie v Grangerovej tvári, keď spracovávala jeho slová. Áno, uviedol veci do pohybu. Nech ohňostroj začne. 'Si najlepší,' povedal si a v duchu si tľapol.

 

Knižnica

Do konca mesiaca si bola Hermiona istá, že Malfoy ju pomýlene 'ochraňuje'. Už sa viac neuspokojil s tým, že zostával v tieňoch za ňou, aktívne sa zapájal do každého aspektu jej života. Obchôdzky boli teraz bitkou dôvtipov a on sa postaral, aby bol videný v klubovni, ako je ku nej 'priateľský'. Bola si tiež istá, že ukecal Slughorna, aby ich spároval na elixíroch a znepokojujúce bolo, že to zjavne McGonagallová považovala za múdre, pretože im do konca semestra zmenila zasadací poriadok. Ona, samozrejme, sedela vedľa Malfoya s Theom Nottom a Harrym za nimi. Zdalo sa, že celý Rokfort bol ako na ihlách a očakával, že ju každú minútu napadnú. Považovala by to za zábavné, keby nebola na všetkých tak naštvaná za to, že predpokladali, že je slečna v tiesni, ktorá potrebuje rytiera v jasnej zelenej a striebornej zbroji, aby ju ochránil. V skutočnosti jediná zábava, ktorej sa jej dostávalo, bola príprava Harryho konca s Ginny.

"Takže ako ide dohadzovanie?" spýtala sa Ginny, keď sa posadila oproti nej.

"Zatiaľ je to dobre. Dávam ich dokopy v klubovni. Harry prešiel do prehnane ochranného alfa mužského módu a ja zabezpečujem, aby bol Ron z cesty tým, že ho dávam dokopy so Susan Bonesovou. Tento piatok budú mať svoje prvé rande."

Hermiona sa zasmiala. "Teraz som poriadne rada, že som v exile v žalároch. Zamilovaný Ron nie je pekný pohľad."

"Keď hovoríme o žalároch, kde je tvoj vysoký, blonďavý, otravný, ale tak pekný bodyguard?"

Hermiona pretočila očami. "Práve sa hrá na diktátora na metlobalom ihrisku, ale láskavo mi prenechal svojich obľúbencov." Hermiona vyslovila poslednú časť pomerne nahlas a zámerne zazrela na Thea a Blaisa pri vedľajšom stole. Theo sa neobťažoval zdvihnúť hlavu od eseje z kúziel, zatiaľčo Blaise po nej strelil jeden zo svojich otravných úškrnov.

Hermiona pokrútila hlavou v predstieranom podráždení, ale usmiala sa. Títo prekliati slizolinčania boli jednoducho príliš očarujúci, keď sa snažili. Hermiona sa uspokojila so svojim nikdy nekončiacim zoznamom úloh.

Ginny počkala, až kým Hermiona nezamierila von z knižnice s Nottom v závese. Podarilo sa jej zaujať Zabiniho, pretože chcela, aby sa zdržal.

"Čo máš za lubom, Weslíčka?"

"Potrebujem partnera v zločine pre malý projekt, ktorý som začala volať Operácia zjednotenia fakúlt."

"Áno, začul som váš rozhovor o Potterovi a Pansy. Kvôli tomu môžeš naraziť na menšie problémy s istým Malfoyom. Je pre neho ako sestra, ktorú nikdy nemal a nuž, Potter je Chlapcom, ktorému Draco praje, aby zomrel," varoval Zabini.

Ginny mu venovala úsmev ála  slizolinčan. "Oh, nechaj Draca mne. Mám plány pre toho chlapca, ktoré zahŕňajú istého panovačného génia. Pochop, Hermiona si myslí, že pracujeme na tom, aby sme dali dokopy Harryho s Pansy, zatiaľčo Pansy verí, že pracujeme na tom, že dáme dokopy Hermionu s Malfoyom. Ja plánujem okázalo tromfnúť McGonagallovej plány o fakultnú jednotu tým, že sa zahrám na Amora a z toho dôvodu potrebujem tvoju pomoc."

Blaise súhlasne prikývol. "Čokoľvek čo mi poskytne zábavu stojí za to, aby som ti pomohol. Navrhujem, aby si popracovala na tom ľahšom páre. Ak som si správne vyložil Pansyin rumenec zakaždým, keď je Potter nablízku, potom je už na polovičnej ceste do Zjazvenca sa zamilovať. A všetci vieme, že Potter sa už do toho rúti podľa tej smiešnej kytice, čo jej dal."

Fuj, keď Blaise zbadal tú ohavnosť na Pansyinom stolíku, chcelo sa mu vracať. Mohlo byť niečo viac sentimentálnejšie a chrabromilskejšie?

Ginny to spracovávala. "Ale ak sa budeme sústrediť len na nich, potom Malfoyovi neodvedieme pozornosť a bude sa chcieť zamiešať. Vzhľadom na to, že si ma ohľadne toho varoval len pred minútou, čo zmenilo tvoj názor?"

Blaise len smutne pokrútil hlavou. "Vy chrabromilčania nemáte žiaden zmysel pre manipuláciu. Je to vážne smutné." Ginny na neho zavrčala a on rýchlo pokračoval, než sa ocitne na nesprávnom konci jej neslávne známych kúziel.

"Potrebuješ využiť Malfoyvu očakávanú zúrivosť na Pottera za to, že sa odvážil dotknúť Pansy ako svoju výhodu, pretože ako poznám Grangerovú, nebude schopná sa do toho nezapliesť."

"Budem o tom uvažovať," Ginny nechcela dať najavo, koľko potenciálu ten plán mal. Zabiniho ego nepotrebovalo ďalšie povzbudenie.

Blaise sa priklonil bližšie k rusovláske. "Ešte nejaký iný pár pre Operáciu zjednotenie fakúlt zachytilo tvoje oko?" Ginny po ňom strelila drzý úsmev a opustila knižnicu. Blaise sa oprel dozadu na stoličke a usmial sa.

 

Rokfortské chodby

Harry sa začínal tešiť na obchôdzky viac než na čokoľvek iné, dokonca metlobal. Nikdy by ho nenapadlo, že nejaké slizolinské dievča dokáže byť také milé, tobôž Pansy Parkinsonová, ale keď ste sa dostali za ten tvrdý zovňajšok, bola rozkošná.

"Všetko sa zdá byť tiché; nemali by sme sa vrátiť do klubovne?" spýtala sa Pansy.

Harryho srdce zrýchlilo. Rozhodol sa, že dnes večer niečo urobí, ale odkladal to celý večer v obavách, že ho pošle do čerta.

"Ehm, minútku, Pansy."

Otočila sa a nadvihla obočie.

"Nuž, ehm, vieš, že tento víkend je výlet do Rokville?"

Pansy sa v duchu usmiala. Na niekoho, kto zložil najtemnejšieho čarodejníka všetkých čias, bol Harry pri dievčatách vážne nemožný. Bola zvyknutá na Draca s Blaisom, chalanov, ktorý mali príliš veľa sebavedomia pre ich vlastné dobro. Zistila, že ju Harryho neistota priťahuje.

"Áno, je to v nedeľu, správne? Potrebuješ pomôcť s organizovaním chrabromilských tretiakov? " Len preto, že považovala jeho rozpaky za rozkošné, neznamenalo to, že mu pomôže von. Nech sa k tomu prepracuje sám.

Skvelé, pomyslel si Harry, teraz si myslí, že chcem len jej pomoc. Sakra, prečo som v tomto taký strašný?

"To presne som nemyslel. Uvažoval-som-či-nechceš-ísť-so-mnou?" spýtal sa náhlivo.

"Čože? Prepáč, Harry, môžeš to zopakovať prosím?"

Harry si v duchu tresol hlavu o stenu. Čo to s ním bolo? Práve z neho bola štvrtácka verzia samého seba, ktorá sotva dokázala hovoriť s iným dievčaťom než s Hermionou. Zhlboka sa nadýchol a vrhol sa do toho.

"Len som uvažoval, či by si nechcela ísť so mnou, vieš, ako na rande."

"Ohh," Pansy sa zľutovala nad červenajúcim sa chrabromilčanom, "áno, iste, rada by som."

Priklonila sa a venovala mu rýchly bozk a chytila ho za ruku. Harry ešte viac očervenel, usmial sa v úľave, stisol jej ruku a vydali sa do klubovne. Za sebou zanechali obraz chichúňajúcich sa čarodejníkov zo 17.storočia krútiť hlavou.

 

Knižnica

Sobota sa prebudila jasná a chladná. Dokonalé podmienky pre metlobal. Pansy vystopovala Hermionu v knižnici. Vytiahla jej knihu zo zovretia a ignorovala jej pokusy vybojovať si knihu naspäť.

"Môžeš mi prosím vysvetliť, prečo si mi ukradla knihu a ten dôvod by mal byť fakt dobrý," dožadovala sa Hermiona podráždeným hlasom.

"Iba ak mi ty vysvetlíš, prečo si v knižnici miesto toho, aby si kráčala na metlobalové ihrisko?" odporovala Pansy.

Hermiona sa zatvárila zmätene. "Prečo by som mala ísť na metlobalové ihrisko? Harry, Ron a Ginny dnes nehrajú."

Pansy pretočila očami. Ako mohol byť niekto tak inteligentný tak tupý?

"Chrabromil možno nehrá, ale je to prvý zápas Slizolinu v tejto sezóne a možno by si chcela, aby ťa videli podporovať ich vzhľadom na to, že to má byť tvoja fakulta." S tým ju Pansy schmatla za ruku a začala ťahať ku dverám. Hermiona zastonala, neznášala metlobal a chodila sledovať zápasy len svojich priateľov.

Keď prišli pod slizolinskú tribúnu, Pansy vytiahla obrovský zeleno-strieborný šál a začala ho omotávať Hermione okolo krku, takmer ju pri tom procese pridusila.

"Vážne, Pansy, je toto nevyhnutné alebo je to slizolinské sprisahanie ako ma uškrtiť jedným z vašich šálov?"

Pansy sa nenamáhala s odpoveďou a odpleskla Hermioninu ruku, keď sa ho pokúsila dať si dole.

"Len rob, čo sa ti hovorí a choď podporiť svoju fakultu bez ohľadu na to, že je to len dočasné," s tým ju Pansy postrčila nahor schodmi k sedadlám.

"A čo je dôležitejšie, choď podporiť Draca, ktorý dostane infarkt, keď ťa zbadá v tomto konkrétnom šále," prehlásila do prázdneho priestoru, kde predtým bola Hermiona. Pansy sa usmiala, keď vytiahla ďalší šál z vrecka. Čas ukázať Harrymu, ako dobre táto slizolinčanka vyzerá v červenej a zlatej.

 

Slizolinská metlobalová tribúna

Hermiona si prerazila cestu k miestu, kde videla sedieť Dafné, Blaisa a Thea v prednom rade. Ignorovala neveriacke pohľady, keď si ostatní slizolinčania všimli jej oblečenie. Odmietala dať sa zahanbiť Pansyiným kúskom. Plus pomáhalo, že v skutočnosti nemohla pohnúť hlavou, aby zistila úplnú reakciu, ale mohla počuť ten šepot. Dafné sa otočila a zamávala na ňu.

"Hej, Hermiona, držím ti miesto."

Theo sa otočil a takmer mu zabehlo, keď zbadal, čo má Hermiona na sebe.

"Nepozeraj sa na mňa tak, Theo, Pansy sa ma zmocnila, odtiahla ma sem dole a potom sa ma pokúsila zaškrtiť týmto príšerným šálom. Prečo je dopekla taký veľký?"

Blaise sa uškrnul. "Slizolinská tradícia," odvetil záhadne.

Dafné Hermionu zachránila tým, že šál uvoľnila, aby mohla pohnúť hlavou a dýchať. Hermiona sa pootočila a zazrela Pansy na jej obvyklom mieste na chrabromilskej tribúne sedieť medzi Harrym a Ginny. Tie dve dievčatá mali hlavy pri sebe, čo nebolo dobrým znamením. Zachytili Hermionin pohľad a Ginny jej veselo zamávala, zatiaľčo Pansy jej ukázala palec hore. Pozornosť davu sa potom upriamila na komentátorské stanovište, kde Luna Lovegoodová začala ohlasovať tímy.

 

Metlobalové ihrisko

Draco viedol svoj tím na ihrisko. Miloval prvú hru sezóny. Posledný mesiac strávil tým, že tvrdo trénoval svoj tím a mal pocit, že majú najlepšiu šancu vyhrať metlobalový pohár, odkedy prišiel na Rokfort. Tento rok bol slizolinský tím oveľa vyrovnanejší. Šiel proti tradícii, ktorú začal Flint a nevybral najväčších bitkárov. Namiesto toho sa uspokojil s tímom rýchlych, svižných stíhačov a dvoch odrážačov. Potriasol si ruku s Anthonym Goldsteinom a madam Hoochová vypustila lopty.

Draco sa odrazil a začal oblietavať ihrisko, aby našiel zlatonku. Keď letel okolo slizolinskej tribúny, Blaise na neho zamával, aby upútal jeho pozornosť. Pozrel sa na svojho priateľa a všimol si, že ukazuje na Grangerovú. Draco takmer spadol z metly, keď uvidel, čo má na sebe. Prečo dopekla mala jeho šál? Nemusel hľadať ďaleko, stačilo mu vidieť Blaisov samoľúby výraz. Draco sa zamračil. Vybaví si to s ním neskôr, teraz mal metlobalový zápas, ktorý musel vyhrať.

Len čo vrátil pozornosť späť k hre, nemohol si pomôcť, aby nerozmýšľal na tým, ako úžasne Grangerová vyzerá v zelenej. Fakt, že to bol jeho šál, bol ešte vzrušujúcejší.

 

Slizolinská klubovňa

Slizolinská klubovňa tú noc jasala. Nabili Bystrohlav 230-60 s Dracom, ktorý chytil zlatonku okázalo pred nosom bystrohlavského stíhača. Na večierku, ktorý vyzeral, že sa bude konať celú noc, Hermiona driemala pred kozubom. Snažila sa vykradnúť do postele, ale zakaždým ju zastavil buď Blaise alebo Dafné a stiahli ju späť. Oprela sa o podušky, nohy vyložila na konferenčný stolík a zatvorila oči. Bola si istá, že jej strážcovia ju zobudia, keď budú pripravení ísť do postele.

Draco odtrhol oči od spiaceho dievčaťa. Roztomilo špúlila ústa, keď spala. Pokrútil hlavou, prestaň s tým, Draco, je to Grangerová, panenka skákavá.

Klubovňa sa začínala vyprázdňovať. Prišiel Slughorn a nakričal na nich, aby si šli všetci pospať. Podarilo sa mu vydesiť mladšie ročníky, ktoré zdrhli do postele a zazretia, ktoré Draco venoval starším, sa postarali, že ich onedlho nasledovali.

"Takže, ktorý z vás mi povie, čo sa deje?"

Dafné s Theom predstierali, že sú úplne zabraní jeden do druhého, čím Blaise zostal ako jediný bez nejakého krytia. Zvalil sa na gauč, nechal voľné miesto len vedľa driemajúcej Hermiony. Draco sa posadil a uprene hľadel Blaisovi do očí. V žiadnom prípade sa ten ľstivý slizolinčan nevyhne vysvetleniu svojich činov.

"Neskúšaj na mňa ten hrôzostrašný smrťožrútsky pohľad, Draco. Bol to Pansyin nápad. Choď desiť ju."

Dracov pohľad sa stal ešte pohŕdavejším. "Nuž, vzhľadom na to, že Pansy už viac nemá heslo do našej klubovne a moje veci neboli poprehŕňané, beriem to tak, že mala pomoc zvnútra - pomoc otravného Taliana zvnútra," odpovedal, hlas mu prekvapkával sarkazmom.

"Áno, čo môžem teraz povedať, keď ma prichytili? Vinný v plnom rozsahu. Pansy očividne povedala Weslíčke o obrovskom šále, ktorý sa robí špeciálne pre každého nového metlobalového kapitána. Dali svoje diabolské hlavičky dohromady a rozhodli sa, že bude zábavné, keď sa im podarí, aby ho Grangerová mala na sebe na prvom zápase sezóny."

Draco zastonal. "Beriem to tak, že Pansy vynechala tú drobnosť, že ho môže nosiť len príslušníčka opačného pohlavia, ak spomenutý kapitán chce vyjadriť verejný nárok na tú osobu."

Blaise sa zachichotal, čo Draco považoval za veľmi dievčenské.

"Ani náhodou, ale očividne Lasička pohŕdavo poznamenala, že veľkosť toho šálu má vynahradiť nedostatok veľkosti v... istých oblastiach."

Theo odtiahol pery od Dafné dosť na to, aby vybuchol smiechom. Bola hanba, že Draco aktuálne potreboval týchto dvoch idiotov, aby strážili Grangerovú, pretože keby nepotreboval, bol si poriadne istý, že by obaja skončili na ošetrovni s veľmi nepeknými prekliatiami.

"Skvelá práca, chlapci," zatlieskal Draco posmešne. "Teraz si celá slizolinská fakulta myslí, že chodím s Grangerovou, čo z nej urobí ešte väčší terč, pretože nejaký idiot mi bude chcieť ukradnúť korunu a dokázať ako je oddaný starému režimu."

Všimol si, že Blaise zbledol. Keby nebol na neho naštvaný, asi by toho blba aj poľutoval. "Nabudúce nechajte sprisahania na mňa. Vážne vám nejdú."

Draco odišiel do svojej spálne. Blaise sa pozrel na Thea. "Kurva, prečo som na to nepomyslel?"

"Pretože, pán Zabini, ste hlava dubová," zapojil sa Snape.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 7. kapitola Od: Luna_Lovegood - 03.05. 2021
Severus boduje :-)

Re: 7. kapitola Od: Luna_Lovegood - 03.05. 2021
Severus boduje :-)

Re: 7. kapitola Od: lenus - 11.03. 2019
To sa číta jedna báseň!

Re: 7. kapitola Od: sisi - 11.03. 2019
Ne, že by Draco ztratil korunu tím, že do té šály byla zabalena Hermiona, to Snape všemu nasadil korunu svou krátkou větou, jedinou z celé kapitoly. Děkuji moc a moc za překlad, hrozně mě těší, když Snape promluví (ač zde ze záhrobí)

Re: 7. kapitola Od: luisakralickova - 11.03. 2019
Pěkné pletichy, prima práce;) Díky.

Re: 7. kapitola Od: Lupina - 10.03. 2019
Jsou zábavní. Ale nejvíc žeru Severuse. Škoda, že jen z portrétu :-) Děkuji, Jimmi.

Re: 7. kapitola Od: denice - 10.03. 2019
Blaise nadvihol obočie. Dopekla, Grangerová bola Dracovi na stope. - To teda bola, a jak :-) Tohle byla roztomilá kapitola, moc mě bavily intriky a protiintriky. Blaise a Ginny? Hmm, mám pocit, že tady něco klíčí... Moc bych si přála, aby Hermiona nedřímala, ale zaslechla aspoň konec rozhovoru spiklenců. Snapeovo závěrečné shrnutí korunovalo zdařilé dílo :-) Díky.

Re: 7. kapitola Od: Elza - 10.03. 2019
...mrtvý Snape je kupodivu lepší než živý - může být zcela nenuceně přítomen kdekoliv a komentovat cokoliv.

Re: 7. kapitola Od: kakostka - 10.03. 2019
Koukám, že se intrikuje na všech stranách, ta šála je svým skrytým poselstvím už trochu riskantní, to aby se Draco k Hermioně přivázal... a vtipné je, že okolí postupně podléhá jeho šarmu, Hermiona si mele něco o nafoukaných blbcích:-)))) Jsem zvědavá, jak bude Ron reagovat, až zjistí, že Harry pozval Pansy do Prasinek na rande... a trochu me mrzí, že útok na ní se asi zametl pod koberec. Kdyby to bylo obráceně, tak bude Minerva vyslýchat celý Zmijozel. děkuju za takovou nálož, je to prima povídka.

Re: 7. kapitola Od: margareta - 10.03. 2019
Profesor Snape zhodnotil situaci stručně a výstižně, jen měl použít množné číslo. Ale je vidět, že v ,předvídavosti' je na tom Zmijozel a Nebelvír zhruba stejně. Jo, nechte kamarády intrikovat pro vaše dobro a medvědí služba je za rohem. Navíc Hermiona už jim na to hlídání stejně přišla, takže by mě nepřekvapilo, kdyby se začala zpěčovat. A až jí dojde smysl té šály, nebude to považovat za citovou nápovědu, ale za snahu ji zesměšnit. A protože je šála Dracova, bude vinit jeho. A on aby si teď na to její hlídání půjčil od Harryho neviditelný plášť, aby ho neproklela do příštího roku, jen co ho zmerčí! Možná vznikne další pár- Zabini/Weasleyová? Děkuji, Jimmi! Je to zábavné a moc hezky se to čte! Parádní překlad!!

Re: 7. kapitola Od: silrien - 10.03. 2019
Zmijozel a Ginny intrikují, to je super. Krásně se nám to páruje. Ovšem dospělí asi nechali Pancyno zranění bez potrestání. Moc se mi líbí hlášky Zabiniho a všeobecně jsou tu skvělé interakce. Děkuji

Re: 7. kapitola Od: Gift - 10.03. 2019
Vcera vecer jsem se pustila do cteni teto povidky a od te doby se nemuzu prestat krenit. Tato kapitola tomu nasadila jeste korunu! Nejsem si jista, co me bavi nejvic, jestli zakerni zmijozelaci nebo kooperativni nebelvirove. Prestoze u minulych kapitolem jsem (stejne jako ostatni komentujici) nadavala na nedomysleny Brumbaluv plan ("hodme deti do jamy lvove a pak je obvinme z toho, ze je to zivotu nebezpecne"), ted se musim jen usmivat. Zvlast kdyz Severus pravidelne prijde necekane s hlaskou, ktera me dostane do kolen. Dekuji za tento prekrasny preklad!

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )21.03. 2019Epilóg
Rumaan: ( Jimmi )20.03. 201919. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )19.03. 201918. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 201917. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201916. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201915. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.03. 201914. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201913. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201912. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )14.03. 201911. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.03. 201910. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )12.03. 20199. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )11.03. 20198. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20197. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )09.03. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )07.03. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.03. 20191. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )01.03. 2019Úvod k poviedke