Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Pavučina

Pavučina - Úvod

Pavučina
Vložené: Jacomo - 18.03. 2021 Téma: Pavučina
Jacomo nám napísal:

Pavučina

The Spider's Web


autor: Merrick Mayfair      překlad a banner: Jacomo     betaread: Ivet a Calwen

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Dobrodružství/Romance - Crossover HP a Avengers

Období: Po Bradavicích/Po útoku na New York

Pár: Harry Potter/Nataša Romanova (Black Widow)

Rating 18+

15 kapitol, 67 500 slov


 

"Nechte těch keců…" přerušil ho Kingsley. "Zastupujete tu SHIELD, něco jako vojenskou zpravodajskou organizaci, která je tak podezřelá, že bych se jí za normálních okolností nedotkl ani dvoumetrovým koštětem…”


Shrnutí: Mezinárodní magicko-mudlovská operace svede při zoufalé jízdě dohromady nepravděpodobný pár, který se společně snaží, aby do rukou HYDRY nepadl starodávný zdroj strašlivé síly.

 

Poznámka autorky: Příběh vznikl na základě výzvy od lo234 a Ms Kitty Black, mojí milované bety, které požadovaly něco s párem Harry/Nataša. O tomto páru jsem nikdy neuvažovala, ale když jsem ho začala psát, fungovalo to. Takže pokud patří ke dvojicím, o kterých jste nikdy nepřemýšleli, zkuste to, možná budete překvapení.

Rating je takto vysoko nastavený kvůli obscénnostem a taky Harryho sklouzávání k nevybranému slovníku, když to situace vyžaduje (na rovinu - šokovalo mě to… vypadal jako tak milý mladík). Pokud si některé věci raději představujete, než o nich čtete - proč ne; kde to bude potřeba, najdete na začátku kapitoly varování.

JDE PŘEDEVŠÍM O ROMANTICKÝ A DOBRODRUŽNÝ PŘÍBĚH, ALE POZDĚJI DOJDE NA NĚKTERÁ VELMI TEMNÁ TÉMATA. BYLI JSTE VAROVÁNI.


Poznámka překladatelky: Miluji magický svět Harryho Pottera. A miluju hrdinský svět Avengers, nikdy by mě ale nenapadlo spojit je dohromady. A i když jsem věděla, že jiní to zkusili, trvalo mi dlouho najít odvahu si jeden z takových příběhů přečíst.

Dala jsem ale na radu autorky a vůbec nelituju, protože mě povídka nadchla. A proč by se postavy obou světů vlastně nemohly potkat, vždyť jsou to přece v první řadě lidé… Ne tak úplně normální, s ne tak úplně běžnými schopnostmi, ne tak úplně nedotčení. Věci, které prožili, se na nich podepsaly viditelnými i neviditelnými jizvami, některé činy, které spáchali, je bolí a nedají jim v noci spát, ale nakonec hledají všichni totéž - své místo ve světě, své právo na štěstí. Ale bohužel vždycky někde číhá nějaké Zlo.


Konec básnění, milí čtenáři. Užijte si příběh o magii a hrdinství, věřím, že se budete bavit stejně dobře jako já.


Ještě dodatek pro ty, kteří se neorientují ve fandomu Avengers - nebojte se a jděte do toho. Vše důležité bude v příběhu vysvětleno, detailní informace o světě superhrdinů pro zážitek z povídky nepotřebujete.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Pavučina - Úvod Od: sisi - 20.03. 2021
Krásný dárek na začátek jara, jen škoda, že superhrdinka bude Nataša, ne Světlana, to by se hodilo na jarní příběh... Děkuji za odvahu, Jacomo i Calwen, že jste pro nás přeložily nový svět. Těším se.

Re: Pavučina - Úvod Od: Gift - 19.03. 2021
Wow, podobny paring by me doopravdy nenapadl, ale ja i bohuzel patrim mezi ty, kterym Marvel svet (je to Marvel? :-)) moc nerika. Uz ted se ovsem zapisuji pod seznam citatelek. Uvodni poznamky me navnadily dost a dost. Budu se moc a moc tesit a tobe mnoho zdaru a radosti pri prekladu, Jacomo!

Re: Pavučina - Úvod Od: zuzule - 19.03. 2021
Svet Marvelu zeru, tesim se!

Re: Pavučina - Úvod Od: Claire - 18.03. 2021
V jednom světě poměrně dobře orientovaná, druhým zcela nepolíbená. Takže laťka zvědavosti vysoko. očekávání ještě výš... za jak dlouho bude květen? :-D A proč se vůbec v noci musí spát? Nejen obrovský čtecí dluh v archivech, ale ještě tolik svůdných novinek, achich ach, nějak to musím vymyslet.

Re: Pavučina - Úvod Od: luisakralickova - 18.03. 2021
Pane jo, tohle tu ještě nebylo! Tak vzhůru na superhrdiny v síti magie. Přidávám se k těšící se většině;)

Re: Pavučina - Úvod Od: TaraFaith - 18.03. 2021
TĚŠÍM SE!!!!! Jak už jsem se zmiňovala, oba světy naprosto zbožňuji a nemůžu se dočkat, až povídka začne.. Díky!

Re: Pavučina - Úvod Od: Mak - 18.03. 2021
Wow, no já teda znám jenom crossovery v rámci universa, a ty teda jako fakt žeru. Tohle bude zjevně moje prvotina, ale komentář mě dost zaujal. Určitě tomu dám šanci

Re: Pavučina - Úvod Od: marci - 18.03. 2021
Co se Avengers týče, znalosti mám jen sporadické, ale moc se těším. Krásný banner :)
Re: Pavučina - Úvod Od: Jacomo - 18.03. 2021
Speciálně kvůli tobě jsem tam dala tu poslední větu. Opravdu není třeba být na superhrdiny odborník, budeme se pohybovat mezi kouzly, mýty a historií. Doufám, že si najdeš čas, aby sis příběh přečetla. Děkuju za pochvalu, bannery mě začaly docela bavit.

Re: Pavučina - Úvod Od: Octavie - 18.03. 2021
Svět Marvelu mám moc ráda, s Hydrou nedávné "zkušenosti" i ze seriálů a myslím, že pomoc od Harryho je dobrý nápad. Wow. Těším se :-).
Re: Pavučina - Úvod Od: Jacomo - 18.03. 2021
Já svět Marvelu miluju, je to moje srdeční záležitost. Tady vstoupí do světa magie, ale věřím, že to bude stát za to.

Re: Pavučina - Úvod Od: Ani - 18.03. 2021
Zatím jsem žádný crossover s Avengers nečetla, takže jsem zvědavá -- a navíc to bude naladění na to, až konečně jednoho dne vydají Black Widow (film) :D Díky, těším se.
Re: Pavučina - Úvod Od: Jacomo - 18.03. 2021
Na film o Black Widow se taky moc těším, ale zatím nám bude muset stačit tahle náhražka. Nataša tu pravda je trochu OOC, ale příběh sám je výjimečný, tak snad to autorce odpustíme.

Re: Pavučina - Úvod Od: margareta - 18.03. 2021
Vzpomněla jsem si na Ligu výjimečných, která se mi moc líbila. A protože nic cizího mi není cizí, určitě začnu číst. Když se může míchat svět čarodějů do toho mudlovského, nevidím důvod, proč by se k nim nemohli přidat i Avengers. A navíc to slibuje Harryho sprosťáka, což se stává málokdy. Děkuji a těším se.
Re: Pavučina - Úvod Od: Jacomo - 18.03. 2021
Harry tu bude opravdu jiný než ve většině povídek. Oproti kánonu docela "vyrostl" a i ten rozum přišel. Což je rozhodně změna :-) Doufám, že si povídku užiješ, a těším se na přečtenou u komentářů, margareto.

Re: Pavučina - Úvod Od: kakostka - 18.03. 2021
Slint:-))) banner navnadil, Jacomo navnadila a Lupinka to dorazila... těším se moc. Avengers mne doteď míjejí, spíš z důvodů časových, herecké obsazení je velmi slušné a tady to vypadá na super příběh. Už úvod od Kingsleyho mne natěšil. to budou krásné soboty... PS. Lupinko, tvou tabulku bych někdy chtěla vidět, včetně poznámek:-)
Re: Pavučina - Úvod Od: Jacomo - 18.03. 2021
Pro mě je povídka spojením dvou velkých lásek, Avengers jsou de facto dalším fandomem, do kterého jsem se zbláznila. I když se tu tolik neobjeví, pro barevnost příběhu jsou rozhodující. Doufám, že tě příběh potěší a užiješ si ho, kakostko.

Re: Pavučina - Úvod Od: Lupina - 18.03. 2021
Tak jsem nakoukla do své tabulky a... četla jsem to. Mám napsáno: perfektní detektivní příběh s romancí! A protože si to nevybavuju, neskutečně se těším. A jsem moc ráda, že do toho jdeš, Jacomo, protože ve tvém provedení to bude lahůdka. Už aby tu byla první kapitola. PS: Harry s Natašou mi jdou dohromady. Četla jsem víc crossoverů a ti dva k sobě pasují. Ha, teď jsem si vzpomněla, o čem to bude... Vážně se máme na co těšit! Ano!!!!!
Re: Pavučina - Úvod Od: Jacomo - 18.03. 2021
Já tohle našla právě díky tvé tabulce a komentáři :-) A byla jsem chycená drápkem hned v první kapitole, tak věřím, že si povídka najde další nadšené čtenáře. Děkuju za tip a bude mě moc těšit, když ti ten příběh ožije v hlavě mými slovy. Na viděnou u komentářů, Lupinko!

Re: Pavučina - Úvod Od: denice - 18.03. 2021
Crossover HP a Avengers? Jeden jsem četla a šlo to. Jsem vážně hodně zvědavá, těším se :-) Děkuji.
Re: Pavučina - Úvod Od: Jacomo - 18.03. 2021
Taky jsem ji už pár přečetla, ale tenhle je z nich jednoznačně nejlepší. Asi proto, že přivádí svět superhrdinů mezi kouzelníky. Budu se moc těšit na tvé reakce.

Re: Pavučina - Úvod Od: Jimmi - 18.03. 2021
Jak ja sa na toto teším! Už pri nastavovaní poviedky som slintala blahom... Avengers! Yes! A v tvojom podaní. Ďakujem moc. A opakujem sa... ale ako to mám všetko stíhať čítať?
Re: Pavučina - Úvod Od: Jacomo - 18.03. 2021
A já jsem málem dezertovala od překladu Knihovníků, jak mě svrběly prsty, abych už začala překládat tohle :-) Taky se na to těším! Snad si přece jen najdeš chvilku na čtení, ten příběh je výjimečný.

Prehľad článkov k tejto téme:

Merrick Mayfair: ( Jacomo )14.08. 2021Kapitola 15. (závěr)
Merrick Mayfair: ( Jacomo )07.08. 2021Kapitola 14.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )24.07. 2021Kapitola 13.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )17.07. 2021Kapitola 12.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )10.07. 2021Kapitola 11.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )03.07. 2021Kapitola 10.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )26.06. 2021Kapitola 9.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )12.06. 2021Kapitola 8.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )05.06. 2021Kapitola 7.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )29.05. 2021Kapitola 6.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )22.05. 2021Kapitola 5.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )15.05. 2021Kapitola 4.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )08.05. 2021Kapitola 3.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )24.04. 2021Kapitola 2.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )17.04. 2021Kapitola 1.
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )18.03. 2021Pavučina - Úvod