Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Black Island

Úvod

Black Island
Vložené: LadyF - 18.03. 2021 Téma: Black Island
Mak nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Autor: OakStone730

Překlad: Mak

 Beta: Eormis, Arabeska

Poslední čtení: LadyF

Banner: solace

Povolení k překladu: Ano

Žánr Romance/Angst

Hl. postavy: Harry Potter, Draco Malfoy

Rating: +16

Kapitol: 7

Slov: 25 555

Slash /EWE (nerespektuje epilog)

Shrnutí: Většina lidí se domnívá, že sedm dní na tropickém ostrově se rovná týdnu v ráji. Pokud ovšem neuvíznou na ostrově se svým bývalým manželem…

Éra/období: Po Bradavicích

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harrym Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží výborné a úžasné OakStone730. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

Poznámka autora: Psáno pro LJ Smoochfest 2013. Neplánovala jsem se účastnit této události, protože jsem byla pohlcena povídkou Firebond a Fagaras stories, ale zahlédla jsem zadané požadavky, nápad mi bleskl hlavou a nemohla jsem odolat takové výzvě.


Poznámka překladatelky: 

Na slashi z říše Harryho Pottera ujíždím už téměř dvacet let. Pro mě osobně je to až neuvěřitelné, jak je to dlouho. Asi jako mnozí z nás tady jsem začala na černých stránkách (čest jejich památce) a pročítala příběhy Harryho a Draca v nespočetných podobách. Byli stejně staří, byli kouzelní, byli vzrušující. Přišla výška a práce a já jsem na slash pak už neměla tolik času. Až před pár lety jsem v jisté životní situaci hledala chvíle, kdy jsem byla šťastná, a vzpomněla jsem si na moje zamilované příběhy. Jenže po opětovném přečtení jsem zjistila, že já a mí hrdinové už prožíváme příběhy odlišné. Jala jsem se tedy hledat v hlubinách internetu svého Draca a Harryho v jejich starší podobě a našla jsem Marty - OakStone730, která mi je vykreslila přesně tak, jak jsem je tehdy potřebovala. Jednu z jejích povídek jsem si dovolila přeložit a doufám, že budu moci přeložit i další z nich. Black Island není žádný zapeklitý propletenec, zachycuje jen milým způsobem týden nečekané dovolené s nečekanou osobou.
Snad se bude líbit.
Mak
Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Úvod Od: ester - 29.03. 2021
Banner ma velmi zaujal,ze pojde o slash. A angst to milujem :) uz sa tesim na pribeh....

Re: Úvod Od: sisi - 21.03. 2021
Osobně momentálně ujíždím v Severitu a je vážně kouzelné, jak ke mně přijde vždycky ten příběh, který právě potřebuji číst. Nepochybuji, že malé Drary je vskutku tím, co budu potřebovat na přežití náročného jara. Dík a těším se.

Re: Úvod Od: Gift - 19.03. 2021
Zrovna si rikam, ze mi tvuj nick nic nerika a pak jsem si precetla tvou poznamku... Milych povidek neni nikdy dost. Nikdy! A je mi vlastne jedno, o jaky paring se jedna, pokud je povidka mila, jdu po ni. :-) Jsem moc zvedava, co nam zrovna tato prinese. Budu se tesit a mnoho zdaru pri prekladu!

Re: Úvod Od: zuzule - 19.03. 2021
Parada, Drarry neni nikdy dost. ;) Tesim se.

Re: Úvod Od: luisakralickova - 18.03. 2021
Zdravím posilu překladatelského týmu:) Jsem zvědavá, kdo tu bude hrát v tropickém ráji roli záporáka nebo jenom "opruze", na banneru nevypadají...

Re: Úvod Od: kakostka - 18.03. 2021
Luxusní banner, zajímavá zápletka, týden v ráji by mohlo být super, když člověk neuvízne s opruzem, což asi tady hrozí:-)
Re: Úvod Od: Mak - 18.03. 2021
Banner je moc pěkný, viď. Nechala jsem si ho jako překvápko a úplně jsem se zatetelila, když na mě bafnul. Týden s opruzem by byl zajímavý alternativní název :)

Re: Úvod Od: Jimmi - 18.03. 2021
Ten banner je wow... ako každý najnovší sa mi asi páči najviac, ale tá zelená v bielej... som nadšená, solace skvelá práca. Ďakujem Prečo som mala dojem, že by to mala byť sranda? Asi kvôli popisu, ale vidím zaradenie Angst... necháme sa prekvapiť. Dúfam, že ti prekladateľský elán vydrží aj do ďalších vecí. A kto nepochopil, poviedka je už preložená celá (nová prekladateľka) Za to klobúk dolu.
Re: Úvod Od: Mak - 18.03. 2021
Já ten popis přejala od autorky, myslím. Ale je fakt, že nějaká velká sranda to není. Uvidíme. Já nabyla dojmu, že je to povinnost, odevzdat povídku celou. Kdysi tady byla kategorie občasné překlady nebo tak něco a vzpomínám si, že mě rozčilovalo, když jsem nevěděla, jestli to bude dopřeložené nebo ne. Ale asi je to lepší, znám sebe a svou neschopnost dodržovat termíny. Díky moc, Jimmi :)
Re: Úvod Od: Jimmi - 19.03. 2021
Jo, je to podmienka. Narážala som skôr na to, či im došlo, keďže si tu nová, tak že je to práve kvôli tomu už celé preložené. Ešte raz díky

Re: Úvod Od: Octavie - 18.03. 2021
Vypadá to slibně, těším se :-). Na tropický ostrov bych teď jela velmi ráda i já (klidně i bez ex).
Re: Úvod Od: Mak - 18.03. 2021
Ano, momentálně bych jela na ostrov asi s kýmkoliv, hlavně vypnout:) Co na to řeknou ale Harry a Draco, to je otázka.

Re: Úvod Od: denice - 18.03. 2021
Banner je půvabný, shrnutí velmi slibné - už se moc těším, díky!
Re: Úvod Od: Mak - 18.03. 2021
Banner se mi taky moc líbí, Solace je výborný tvůrce lákadel. Doufám, že tě povídka zaujme.

Prehľad článkov k tejto téme:

OakStone730: ( Mak )16.05. 2021Den sedmý (konec)
OakStone730: ( Mak )09.05. 2021Den šestý
OakStone730: ( Mak )02.05. 2021Den pátý
OakStone730: ( Mak )25.04. 2021Den čtvrtý
OakStone730: ( Mak )18.04. 2021Den třetí
OakStone730: ( Mak )11.04. 2021Den druhý
OakStone730: ( Mak )04.04. 2021Den první - část 3/3
OakStone730: ( Mak )28.03. 2021Den první - část 2/3
OakStone730: ( Mak )21.03. 2021Den první - část 1/3
. Úvod k poviedkam: ( Mak )18.03. 2021Úvod