Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Sabotáž

2. kapitola Operácia Sabotáž

Sabotáž
Vložené: Jimmi - 19.02. 2022 Téma: Sabotáž
Jimmi nám napísal:

Názov: Sabotáž

Originálny názov: Sabotage

Žáner: Romance/Angst

Autorka: LoveBugOC

Počet slov: 14,933

Obdobie: NextGen

Počet kapitol: štyri + pokračovanie

Prístupnosť: K

 

Zhrnutie: Draco Malfoy je na svoju dcéru hrdý, najmä preto, že je po ňom. Keď teda vymyslí plán, ako sabotovať blížiacu sa svadbu jej matky, súhlasí a vezme veci do vlastných rúk.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

2. kapitola Operácia Sabotáž

 

Hermiona Grangerová-Malfoyová, hoci to nikdy neprizná, je niekedy dosť poverčivá. Príklad: keď sa jej niečo nepodarí alebo keď sa vyskytne chyba v akomkoľvek pláne, ktorý vymyslela, má tendenciu predpokladať, že to tak nemalo byť. Draco Malfoy to vie lepšie ako ktokoľvek iný.

A Draco Malfoy sa neštíti využiť to proti nej. Vymyslel niekoľko fáz tohto komplotu, ktorým chce zničiť túto svadbu. Fáza prvá: hrať na jej poverčivosť. A ak to nezaberie, potom druhá fáza: ukázať jej, prečo by si ho nemala vziať. A ak ani to nezaberie, vždy je tu fáza tri - na tú však nie je dosť času, takže sa modlí k Merlinovi, aby to nedošlo tak ďaleko.

Jeho prvou úlohou - ktorú mu dala Rose, samozrejme, ktorá je jeho očami a ušami v Malfoyovskom dome, ktorý dal Hermione pri vyrovnaní - je zabezpečiť, aby žiadne z miest alebo vecí, ktoré chce, nevyšlo. Inými slovami, vypísal množstvo šekov všetkým tým rôznym "veciam" - kvetinárstvam, cateringovým firmám, fotografom -, aby ich v podstate vyplatil. Keď sa k "šťastnému páru" dostane správa, že ich dohoda stroskotala, Hermiona určite dostane jeden zo svojich záchvatov paniky a potom svadbu zruší pod zámienkou, že keby si ho mala vziať, tak by sa to nestalo.

Je to nepriestrelné. Sám je pozitívne naladený.

Rose mu dala zoznam dátumov a časov schôdzok, ktoré si Hermiona dohodla. A zatiaľ sa dostal na každé z tých miest a počkal, kým budúca nevesta odíde celá usmiata a rozžiarená, a potom sám vošiel dovnútra a odovzdal manažérovi šek výmenou za to, že ju vymaže z knihy klientov. Všetci do jedného si ho vzali; tí supy, ktorým záleží na klientoch, len keď ide o peniaze.

Keď sa po troch týždňoch dostane na posledné miesto - do kvetinárstva -, nájde sa čakať na druhej strane ulice v Šikmej uličke, kým vyjde von. Sedí na lavičke a predstiera, že číta noviny, keď si niekto sadne vedľa neho, na cudzinca nenormálne blízko. Zdvihne zrak, úškrn už má na mieste a hrubú poznámku na špičke jazyka, keď si uvedomí, kto to je. Pansy Parkinsonová.

"Ahoj, Draco," pozdraví ho žiarivo.

"Máš hrozné šťastie, že si to ty, Pansy," odpovie.

"To mám, však?" odpovie mu láskyplne.

Prevráti oči a pozrie sa cez vrch novín, aby sa uistil, že je stále vnútri.

"Tak koho špehuješ?" spýta sa tým dosť otravným spôsobom - chcem vedieť všetko.

"Nikoho."

"No to bolo rýchle, rozhodne je to niekto," poznamená, keď si všimne, ako rýchlo odpovedal. "Pozrime sa... špehujem svojimi malými očkami niečo, čo je-oh. Och!" zvolá a pozrie z kvetinárstva na Draca a potom tam a späť. "Draco... nie..."

"Sklapni, Pansy, už som si vypočul Blaiseovu prednášku."

"Ty špehuješ svoju bývalú ženu, keď plánuje svadbu? Čo si - sadista?"

"To by si nepochopila, Pans."

"Chápem, že si do nej stále zamilovaný - tomu rozumiem veľmi dobre. Čo však nechápem, je, prečo si sa uspokojil s tým, že si sa rozhodol byť v ústraní..."

"Ja nie som v ústraní."

"No určite už nie si stredobodom jej sveta."

"Pozri, ani neviem, o čom hovoríš, a mám prácu, ktorú musím urobiť..."

"Nevedela som, že vtieranie sa je skutočná práca. Aký je za to plat?" spýta sa sarkasticky.

Chvíľu na ňu nechápavo hľadí a potom sa otočí, práve keď Hermiona vychádza z budovy. "No, bolo... príjemné sa s tebou porozprávať a tak, ale musím ísť. Aha, a Pans? Prestaň sa snažiť byť vtipná... naozaj ti to nesedí."

"Choď do prdele, Malfoy. Tak bež, choď sabotovať tú svoju Grangerovú," odvetila a pozrela naňho.

Prevráti na ňu očami a potom sa rozbehne cez cestu, keď už je Grangerová ďaleko z dohľadu. Vstúpi do malého obchodu, dvere zacvendžia, keď ich zatlačí a potom ich za sebou nechá zavrieť. Prikráča k nemu nejaká žena a trochu koketne sa usmieva. Supy.

"Dobrý deň, pán Malfoy, čím vám môžem dnes pomôcť?"

Usmeje sa tým úsmevom, o ktorom vie, že z neho všetky dámy omdlievajú. "Tá žena, čo tu práve bola, Hermiona Ma-"

"Slečna Grangerová, áno."

Odmlčí sa a zamračí sa najprv preto, že ho prerušila, a potom preto, že nevedel, že Grangerová vypustila jeho priezvisko.

"Je krásna, chápem, prečo ste si ju vzali. Ale chápem aj to, prečo ste sa s ňou rozviedli, je trochu neurotická."

Jeho pohľad sa prižmúri na čarodejnicu pred ním, ale ona si to zjavne nevšimne.

"Pomáhate jej so svadbou? Práve vybrala krásnu výzdobu..."

"Pomáham? Nie," vysmieva sa. To je absurdné, úprimne. Dokonca sa ani nepomáhal plánovať vlastnú svadbu, o to sa Hermiona postarala sama.

"Ach..."

"Chcel by som však niečo darovať, výmenou za niečo, čo potrebujem, aby ste pre mňa urobili."

"Čokoľvek, pán Malfoy, snažíme sa vyhovieť," odpovie a usmeje sa naňho.

"To som si istý," usmeje sa. Z náprsného vrecka obleku vytiahne šek a opatrne jej ho podá.

"Ach... panebože, to je..." Odmlčí sa, kým si odkašle a usmeje sa naňho s červenými lícami. "Čo pre vás môžem urobiť?"

Usmieva sa. "Potrebujem, aby ste vyradili slečnu Grangerovú zo zoznamu svojich klientov."

"Prepáčte?"

"Potrebujem, aby ste slečnu Grangerovú vyškrtli zo zoznamu svojich klientov," zopakuje a tvári sa, že ho úplne nerozčuľuje. "Čo najskôr, ak je to možné."

"Ja... nie som si istá, či to môžem urobiť, pane..."

"Povedali ste, že sa snažíte vyhovieť, však?" pripomenie jej.

"No, áno..."

"V tom prípade by to nemal byť problém, však?"

Chvíľu sa tvári zamyslene, potom úsečne prikývne a zdvorilo sa usmeje. "Nie je to problém, som si istá, že niečo vymyslíme."

"Výborne. A ešte jedna vec, slečna..." odmlčí sa, nepozná jej priezvisko - ani ho to však nezaujíma...

"Bielená."

"A ešte jedna vec, slečna Bielená, ocenil by som, keby ste si to nechali pre seba, ak viete, čo mám na mysli," zašomre.

"Samozrejme."

Zdvorilo prikývne a otočí sa na odchod...

"Môžem sa spýtať prečo, pán Malfoy?"

"Ak sa musíte pýtať prečo, slečna Bielená, potom to nemusíte vedieť."

Opäť sa otočí na odchod a tentoraz sa takmer zrazí s ďalšou osobou.

"Je mi to tak ľúto, ja... Draco?"

Do prdele. Sakra, sakra, sakra. Spoznáva ten hlas. Až príliš dobre. "Grangerová, ahoj," odpovie hladko.

"Čo tu robíš?" spýta sa zvedavo.

"Práve som objednával kvety pre svoju sekretárku. Výborne sa stará o poriadok v mojich záležitostiach."

"To som si istá," zamrmle.

Rozhodne sa ignorovať narážky v jej tóne. "Čo tu robíš?"

"Objednávala som kvety na svadbu. Len som si zabudla peňaženku," odpovie nenútene. Prejde okolo neho, natiahne sa na pohovku, chytí peňaženku a zastrčí ju späť do kabelky. Zdvorilo sa usmeje na predavačku a potom sa otočí na odchod. Draco medzitým hodí po tej žene pohľad, z ktorého sa zapotáca pri hľadaní slov.

"Hm, prepáčte, slečna Grangerová?"

"Áno?" odpovie Hermiona a otočí sa tvárou k tomu... supovi.

"Obávam sa, že to, o čom sme sa predtým rozprávali, sa nedá uskutočniť."

"Prepáčte?"

Žena sa pozrie znova na Draca, ktorý nenápadne prikývne, a potom sa pozrie späť na Hermionu. "Chcem povedať, slečna Grangerová, že vás, žiaľ, musím vyradiť zo zoznamu našich klientov."

Hermiona zažmurká a chvíľu vyzerá zničená, než si prečistí hrdlo a otrasie sa. Draco sa takmer usmeje - nie preto, že by sa tešil z toho zdrveného pohľadu, ale preto, že jeho plán funguje.

"Aha. Môžem sa spýtať prečo?“

"Viete, sme všetci obsadení a..."

"A? A čo, to ste mi to nemohli povedať pred piatimi minútami?"

"Mohla som, len som si neuvedomila, že sme takí plní. Zdá sa, že..."

"Zdá sa, že nemáte ani poňatia, čo robíte!" zvolá frustrovane Hermiona.

"Grangerová!" Draco zasiahne a položí jej ruky na plecia, aby ju upokojil. "No tak, daj tomu dievčaťu pokoj. Určite to bolo len obyčajné nedorozumenie."

"Áno? No za posledných pár týždňov som ich zažila kopec a úprimne povedané, začínam o celej tej veci premýšľať," emotívne sa rozohní.

"Naozaj?" Musí sa snažiť, aby mu z hlasu nevytrysklo vzrušenie.

"Musím ísť," zašepká a pokrúti hlavou, keď sa otočí na odchod.

"Počkaj, vydrž! Dovoľ mi, aby som ťa zobral na obed," ponúkne sa.

"Prečo by si to robil?"

"Pretože si očividne rozrušená a potrebuješ si zdvihnúť náladu."

"A ty si myslíš, že ty si tým, čo mi ju zdvihne?"

"Jedlo, Granger. Je to jedlo."

Vzdychne si a rozhodí ruky do vzduchu. "Fajn. Ale len preto, že som hladná."

X

"TATI!"

Keby Draco Malfoy ešte nevedel, kto práve kričí jeho meno a pochoduje jeho domom, stačil by mu už len ten požadujúci tón. Nikto okrem jeho dcéry a bývalej manželky s ním nehovorí tak... požadovačne, a tak to musí byť jeho dcéra, pretože Grangerová by ho nikdy neoslovila "tati".(Ibaže by sa cítili naozaj... naozaj nemravne).

Vzhliadne od stola vo vnútri svojej domácej pracovne práve vo chvíli, keď sa tínedžerka pustí dnu, a s nevôľou sa poškriabe na nose. "Merlin, prestaneš niekedy pracovať?"

"Jasné. Keď sa rozhodneš neohlásene vtrhnúť do mojej kancelárie," zažartuje.

"S dobrým dôvodom."

"Aha? To nechaj posúdiť mňa, o čo ide?"

S úsmevom sa vrhne na pohovku v rohu miestnosti. "Neviem, čo si urobil, ocko, ale práve som sa vrátila od Megan a počula som, ako sa mama a teta Ginny rozprávajú o svadbe. Alebo o jej absencii..." odmlčí sa a usmeje sa naňho.

"Že sa nekoná? Odvolala ju?" spýta sa, oprie sa na stoličke a hodí brko na stôl.

"Nepočula som to celé, počula som len, že si nie je istá, či by si ho mala vziať, a potom som sa odtiaľ vytratila a prišla sem. Tak čo si urobil?" zaujímala sa vzrušene a naklonila sa dopredu s bradou opretou o ruky.

"To je dôverné..."

"Dôverné! To ja som ti dala tip, otec. Ja som dôvod, prečo vôbec máš nejaký plán," pripomenie mu.

"A ja ti za to naozaj ďakujem. Ale keby som ti povedal, čo som urobil, musel by som ťa zabiť," odpovie nenútene.

"Tá veta sa tak prehnane používa, otec."

"A predsa zostáva faktom. Pozri, všetko, čo potrebuješ vedieť, je, že to fungovalo, dobre?"

"Fajn," povzdychne si, príliš nadšená skutočnosťou, že jeho "dôverný" plán zrejme vyšiel, než aby skutočne na túto otázku naliehala.

"A teraz sa vráť domov, kým mi tvoja mama neuhryzne hlavu za to, že si tu."

X

"Tak ako sa ti darí ohľadne tej mission impossible?" Blaise sa nenútene spýta.

Draco prevráti očami, keď sa obaja kamaráti ležérne prechádzajú po Šikmej uličke, na vlastnej misii kúpiť Lunin narodeninový darček. "Veľmi si vážim tvoju podporu, Zabini, je to naozaj milé," odpovie sarkasticky.

"Len hovorím, že šance na tento malý komplot sú mizivé, kamarát. Myslím, že by si svoj čas strávil lepšie, keby si jej a všetkým ostatným jednoducho priznal, že ju stále miluješ."

Draco opäť ignoruje jeho poznámku o svojich citoch k tej chrabromilčanke, keď vchádzajú do antikvariátu. "Musím ti povedať, že moja 'nesplniteľná misia' predsa len vyšla."

"Aha? A ako to môžeš vedieť?"

Blondínka sa pred odpoveďou odmlčí. "Rose mi to povedala."

"Samozrejme, že povedala."

"Pochybuješ o slovách mojej dcéry, Blaise?"

"Nie, samozrejme, že nie. Lenže má šestnásť, Draco, a napriek tomu, že je rovnako zlá a manipulatívna ako ty - ak nie ešte viac -, je to stále len dospievajúce dievča, ktoré to s veľkou pravdepodobnosťou využíva len ako zámienku, aby ste sa s Grangerovou dali opäť dokopy."

"Toto nemá nič spoločné so mnou a Grangerovou," namietne Draco. "Súvisí to s tým, že aj Rose vie, že McLaggen je len kyslý, slizký grázel, ktorý si ju nezaslúži."

"Dobre, kamarát, buď si extrémne natvrdnutý, alebo len skutočne tvrdohlavý," zamrmle Blaise.

Obaja muži zmĺknu, keď pomaly prechádzajú hore-dolu uličkami a hľadajú "dokonalý darček". A potom sa Blaise zastaví, zahľadí sa z okna vedľa seba a potom sa opäť otočí tvárou k svojmu najlepšiemu priateľovi.

"Čo presne povedala Rose, Drake?"

"Počula, ako sa Granger a Ryšavka rozprávali o svadbe a že si nie je istá, či by si ho mala vziať."

"No buď počula zle, alebo sa im podarilo veci vyriešiť..." rozpačito sa odmlčí.

Blondiak sa zmätene zamračí, keď vykukne spoza čarodejníka, ktorý mu bráni v prístupe k oknu. V diaľke, na druhej strane ulice, vidí Grangerovej divoké vlasy vejúce vo vetre, ako pohadzuje hlavou dozadu a smeje sa na niečom, čo McLaggen zrejme povedal. Chrabromilčan sa usmeje, prehodí jej ruku okolo pliec a nakloní sa, aby ju pobozkal.

Zavrčí, hlboko v hrdle, keď sa odvráti od odohrávajúcej sa scény. "Zasraný bastard... asi ju oklamal..."

Blaise s napätím sleduje, ako blondiak začne prechádzať uličkou hore-dole. Vie, že je to len Dracov spôsob, ako sa vyrovnáva s hnevom a bolesťou, ktorá v ňom prúdi.

"Musím ísť."

"Drake..."

"Na." Zdvihne dosť zvláštne vyzerajúci artefakt a opatrne ho strčí čarodejníkovi tmavej pleti do náručia. Očividne si ho vyhliadol už dávnejšie. "Kúp toto. Bude sa jej to páčiť, pritom aká je zvláštna."

Bez ďalšieho slova blondiak oddupe z obchodu - ako dieťa, ktoré má záchvat hnevu - a kráča opačným smerom ako dvojica za oknom. Blaise má takmer napoly v úmysle použiť všehodžús, aby vyzeral ako samotný Draco, a urobil to, na čo je blondiak príliš tvrdohlavý  (príliš vystrašený), aby to zvládol sám. Namiesto toho však mlčky pokrúti hlavou a modlí sa k Merlinovi, aby sa ten muž čím skôr spamätal.

****

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 23.05. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: 2. kapitola Operácia Sabotáž Od: zuzule - 25.02. 2022
Obavam se, ze je nadsenej moc brzo, urcite bude muset dojit i na fazi tri, ac uz je to cokoliv. Dekuju!

Re: 2. kapitola Operácia Sabotáž Od: Octavie - 20.02. 2022
Kde skončil můj komentář? :-D Asi se včera ráno něco pokazilo. Nevadí. Tahle povídka mě moc baví. Moc se mi líbí, že je Rose taková po rodičích:-). A pobavila mě Pansy. Děkuji, Jimmi :-).
Re: 2. kapitola Operácia Sabotáž Od: Jimmi - 20.02. 2022
To sú tie dve posledné poviedky z Next Gen. Ešte jedna Rose bude a tým sa s autorkou rozlúčime... Ďakujem

Re: 2. kapitola Operácia Sabotáž Od: Claire - 19.02. 2022
Inu, Draco by neměl pospávat na vavřínech... z geniality jeho plánu zatím profitují pouze obchodníci, on osobně má jistý jen pokles svého konta, nic jiného... Čím dál víc na mne děj působí jako dvojitá finta, a v ten moment - proti spolku intrikujících a pikle kujících děvenek - nemá šanci ani Draco a vlastně ani žádný jiný chlap. Zabini by se měl držet pěkně v závětří a nelézt mezi mlýnské kameny. Pořád tak nějak vyhlížím, kdy se dozvíme, oč jde ve skutečnosti Hermioně - o co "bojuje" Draco víme od začátku (i když to absolutně nechápu, ledaže by měla pravdu Pansy). Díky za další kapitolu.

Prehľad článkov k tejto téme: