Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Pohádka o nedokončeném polibku


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

The Interrupted Kiss: A Fairy Tale – Pohádka o nedokončeném polibku

Autorka: emynn; Překladatelka: Patoložka; Beta-read: Hajmi 50

Odkaz na originál příběhu: http://asylums.insanejournal.com/snape_potter/718754.html

Banner: Patoložka; Autor ústředního obrázku: Eneada

Odkaz na originální obrázek v banneru: http://www.fanpop.com/spots/snarry/images/20465170/title/lovely-snarry-photo

Romance, Slash, 18+

Popelkové motivy

Rozsah: 24795 slov

Počet kapitol: 6 (bude rozděleno na 11 částí)

Stav: souhlas s překladem

JKR Disclamer: This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended. This fanfiction was written by Emynn, czech translatin was created by Patolozka. 


Slovo překladatelky pro oslavenkyně:

Dámy, Lady Corten a Claire, den se se dnem sešel a nastal čas oslav vašich jmen. NEJEN proto tu budete nacházet každé ráno po dobu jedenácti dnů vždy se slunce východem jednu část čarovného příběhu s vašimi oblíbenými kouzelnými hrdiny.

Nechť se vám tato pohádka líbí. Je pro vás.


Přála bych Vám, aby se Vám splnilo po čem toužíte. Magie je všude kolem nás a ne jen ve světě Harryho Pottera. Někdy ji pouze stačí správně uchopit a nasměrovat tak, aby fungovala, jak chceme. 

Pat.


P. S.: Děvčata, prosím, zkontrolujte si doma občanky, zda jste již plnoletá, nerada bych se potýkala se zákonem, kvůli těm, která jsou ještě pod ním. U vás náctiletých prostě člověk nikdy neví...


Popis příběhu: 

Bylo, nebylo, jednou se stalo, že se Severus Snape a Harry Potter políbili. Mladší muž ovšem po střetu s Temným pánem záhadně zmizel a nikdo nevěděl, kde je, ani co se mu stalo. Severus Snape zůstal sám v kouzelnickém světě a stal se miláčkem dychtivých davů. Pak do jeho osamělého života náhle zasáhl Albus Brumbál, který trval na tom, že na Severusovu počest uspořádá ples, a mistr lektvarů byl přesvědčen, že se svět úplně pomátl. Když ovšem jednoho dne zcela náhodou potkal ušmudlaného muže, který mu odmítl prozradit svou identitu, začal pátrat na vlastní pěst a zjistil, že ples je tou poslední věcí, které by se měl obávat.


Účinkují:

Severus Snape jako mrzutý mistr lektvarů, kterému se všichni pletou pod nohy.

Albus Brumbál jako ďábelský vměšující se stařík, který přesně ví, co je pro koho nejlepší.

Harry Potter jako poznamenaný mladý muž, který porazil Temného pána, ovšem tento čin si vybral svou daň.

Pan Umouněný jako neznámý mladík, kterého Severus Snape náhodou potká na Příčné ulici.

Michael Gibbons jako mladý muž, se kterým se Severus Snape setká na plese.

Kouzelnický svět toužící po svém hrdinovi.

A další.

 

Moje obrovské poděkování patří Hajmi50, která se ujala betace tohoto příběhu s neuvěřitelným odhodláním. Kdyby nebylo jí, zdaleka byste tu teď neměli tak pěknou povídku. Děkuji moc!

emynn: ( Patolozka )20.08. 2012 Kapitola 6 - závěr
emynn: ( Patolozka )19.08. 2012 Kapitola 5 - druhá část
emynn: ( Patolozka )18.08. 2012 Kapitola 5 - první část
emynn: ( Patolozka )17.08. 2012 Kapitola 4 - druhá část
emynn: ( Patolozka )16.08. 2012 Kapitola 4 - první část
emynn: ( Patolozka )15.08. 2012 Kapitola 3 - druhá část
emynn: ( Patolozka )14.08. 2012 Kapitola 3 - první část
emynn: ( Patolozka )13.08. 2012 Kapitola 2 - druhá část
emynn: ( Patolozka )12.08. 2012 Kapitola 2 - první část
emynn: ( Patolozka )11.08. 2012 Kapitola 1 - druhá část
emynn: ( Patolozka )10.08. 2012 Kapitola 1 - první část
. Úvod k poviedkam: ( Patolozka )09.08. 2012 Úvod k povídce