Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Pridlhá známosť [UL 2]


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

Extended Courtship

Pridlhá známosť

Autor: Maya

ORIGINÁL:   Nie je voľne prístupný

Preklad:  Jimmi

Beta-read: morgana

 Stav: súhlas sa získať nedá

 Dĺžka:  cca 9000 slov

Počet kapitol: poviedka nemá kapitoly, len niekoľko častí, zatiaľ neviem koľko

 Jediné info: Prequel č. 2 k UL, odohráva sa v šiestom ročníku 

 




Poviedku som nečítala a z nazretia na začiatok tipujem, že každá časť je z pohľadu iného spolužiaka Harryho alebo Draca. Pairing je označený ako Harry/Draco, ale netuším, kam nás autorka zavedie. 

 

Ešte jedna zvláštnosť. Striedanie minulosti a prítomnosti. Nakoniec som sa ich rozhodla vizuálne deliť, beta vhodne postrehla, že by mohlo ísť o flashbacky. Bohužiaľ, už môžeme len tipovať.




 

Na preklad sa teším (asi najviac zo zvedavosti, čo autorka vymyslela), len dúfam, že beta bude mať so mnou dosť trpezlivosti a času. Už som prišla na to, že nech je návrh na opravu akokoľvek geniálny, pokiaľ sa s ním nestotožním (nikdy by som to tak sama nenapísala), začínam mať s prekladom problémy. Tento preklad je ale mimoriadne náročný a pri morganinej znalosti angličtiny by som zase nebola spokojná, kebyže mi to neskontroluje. Tak to, prosím, so mnou vydrž, nevyzerá to až tak dlho. :D (už aj štylizujem ako maya, ale je to úmyselne)

 

Maya: ( Jimmi )30.11. 2012 5. Mandy a Lisa (záver)
Maya: ( Jimmi )25.11. 2012 4. časť (Snape)
Maya: ( Jimmi )31.10. 2012 3. časť (Dean)
Maya: ( Jimmi )08.10. 2012 2. časť (Millicent)
Maya: ( Jimmi )03.10. 2012 1. časť (Lavender)
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )02.10. 2012 Úvod k poviedke