Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Návrat Rity Holoubkové


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

Prohlášení autorky: Nic z toho nevlastním. Vše náleží J.K.Rowlingové a já si to jen na chvilku půjčím (I own nothing. Everything belongs to JK Rowling and I am just borrowing them for a while).

 

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží FullMoonDreams. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

 

Poznámka autorky: Při této fanfikci jsem se inspirovala fanartem od lamech77 (teď lamechO) na Deviantartu. Jen se koukněte na The Outing – HP (http://lamecho.deviantart.com/art/The-Outing-HP-67918057) a pochopíte, co myslím. Doufám, že to autorovi/autorce nevadí.

Tato fikce nevykrádá jiné příběhy. O Brumbálovi jsem četla jen dvě povídky a obě byly vkusně napsané o páru AB/GG.

Poznámka autorky2: Pro ty, co si stejně jako mí první komentující přejí mě informovat, že postavy jednají mimo svůj charakter, prosím, vězte – tento příběh patří do kategorie humor/parody. NEMÁ být brán vážně, charaktery MAJÍ být přehnané a jít z extrému do extrému. Jde o záměr a z mé strany promyšlený směr. Knihy jsem četla nesčetněkrát a, jak snad dokládají mé vážnější fikce, jsem dokonale schopná udržet své postavy „v charakteru”.

Aby se nepletlo, rating M je zde kvůli čemusi z pozdějších kapitol – jde o sedmidílný příběh a již je celý napsaný, proto hodnocení podle celku a ne jen první kapitoly.

 

Poznámka překladatelky: Vánoční dárek pro tu nejlepší betu Marci za všechnu její práci a za to, že je. (marci: děkuji, děkuji, děkuji, tetelím se blahem, dmu pýchou a natřásám si svá beťácká peříčka.)

Začínáme již zítra v poledne.

FullMoonDreams: ( Lupina )24.02. 2016 Kapitola 7
FullMoonDreams: ( Lupina )17.02. 2016 Kapitola 6
FullMoonDreams: ( Lupina )10.02. 2016 Kapitola 5
FullMoonDreams: ( Lupina )03.02. 2016 Kapitola 4
FullMoonDreams: ( Lupina )27.01. 2016 Kapitola 3
FullMoonDreams: ( Lupina )20.01. 2016 Kapitola 2
FullMoonDreams: ( Lupina )13.01. 2016 Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )12.01. 2016 Návrat Rity Holoubkové - úvod