Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Nejhorší Halloween Lily Potterové


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

 

Shrnutí: Šestnáct let poté, co byl její prvorozený syn zavražděn, se musí Lily Potterová vypořádat s příchodem šesti neznámých lidí. (AU, navazuje na Fénixův řád)

4 kapitoly - přes 28 tisíc slov

Pairing: Lily / James, Harry / Hermiona

Prohlášení: Tento příběh je vystavěný na charakterech a situacích vytvořených a vlastněných J. K. Rowlingovou, několika nakladatelstvími včetně Bloomsbury Books, Scholastic Books a Raincoast Books a společností Warner Bros. Citované české verze jmen a názvů náleží pánům Medkům a nakladatelství Albatros. Autorská práva k této povídce náleží bobsaqqara (bohužel neexistuje způsob, jak autora/autorku kontaktovat).
Příběh nepřináší žádné peníze a nijak se nedotýká autorských práv či porušení ochranné známky.


Varování: Hrubá mluva a vážná témata

Omluva překladatelky: Povídka není tak poetická jako Etapy naděje ani tak geniálně promyšlená jako Chlapec, který mockrát zemřel, ačkoliv má s oběma příběhy něco málo společného. Neobsahuje milostnou zápletku, žádné sexuální scény (hurá!) a vůbec se v ní neobjeví slash. Moc se u ní nenasmějete. Někteří naši oblíbenci z temné strany v ní zemřou. A Harry tu fakt chodí s Hermionou… Si skoro říkám, jestli to vůbec bude někdo číst…

Přesto jsem se rozhodla povídku přeložit. Snad proto, že z ní cítím návrat k původním kořenům příběhu, který nás před mnoha lety tak hluboce oslovil. Příběhu nešťastného týraného chlapce bez rodiny, jenž nečekal nic a dostal svět plný kouzel. Příběhu o síle kamarádství a mateřské lásky. Příběhu o snech, které dřímají v každém z nás.


Pro tentokrát jsem se rozhodla vynechat spolupráci s mými betami a dávat sem překlad jen v mnou vytvořené verzi. Betami tohoto příběhu můžete být vy. Jakékoliv lepší formulace vítám a za upozornění na chyby vám budu velice vděčná.

bobsaqqara: ( Jacomo )26.05. 2017 Kapitola 4/2 - Epilog
bobsaqqara: ( Jacomo )20.05. 2017 Kapitola 4/1
bobsaqqara: ( Jacomo )13.05. 2017 Kapitola 3/2
bobsaqqara: ( Jacomo )06.05. 2017 Kapitola 3/1
bobsaqqara: ( Jacomo )29.04. 2017 Kapitola 2/2
bobsaqqara: ( Jacomo )22.04. 2017 Kapitola 2/1
bobsaqqara: ( Jacomo )15.04. 2017 Kapitola 1/2
bobsaqqara: ( Jacomo )08.04. 2017 Kapitola 1/1
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )15.10. 2016 Úvod