Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čo ukrýva svet


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

Afterimage

Pracovný názov: Čo ukrýva svet

Originál: nie je voľne dostupný 

Preklad v ruštine:

http://www.hogwartsnet.ru/mfanf/printfic.php?l=0&fid=22949 

 

Autor: gravidy

Preklad: Jimmi

Beta: ruský preklad 

Banner: Jimmi 

 

Pozn. prekladateľky:  Tak ďalšia gravidy. Autorka písala väčšinu poviedok ako reakciu na výzvu, takže sa podľa nej dá odhadnúť, o čom bude. Tentoraz ju uvádzam na začiatku, pretože sa mi ju podarilo nájsť v plnom znení včas. Afterimage je v preklade paobraz, následný obraz, pretrvávajúci zrakový vnem na sietnici. Verzia v ruštine sa mi ale naozaj páči, takže sa nechávam inšpirovať. V angličtine mám k dispozícii cenzurovanú verziu, v ruštine ešte netuším.  Čo z toho vznikne, uvidíme. Napísala by som, že bavte sa, ale toto nie je veselá poviedka.

Jimmi

 

Požiadavka (výzva) pre bk:


 
Štýl, ktorý sa má použiť: realizmus.

Prvok, který sa má použiť: Draco musí pobozkať sexy Rona. Musí ho pobozkať naozaj (nie po mučení, zo srandy alebo pre zábavu, ale naozaj -  vyberte si z toho, čo chcete)

Klišé, ktoré nesmie obsahovať:  asexuálny Harry

 

Pairing: neurčený

Rating: R, vážne od 18. Boli ste varovaní.

Varovanie: slovník, násilie

Obdobie:  posledný ročník na Rokforte, napísané pred Polovičným princom

 

Kapitol: 5

Slov: viac než 30000

 

Zhrnutie: Keď Draca ako batoľa opustia, vychovajú ho mrože, ale potom ho tragicky ubodajú na smrť kanadskí lovcovia kožušín kvôli jeho chlpatej bielej koži (a myslím to tým najhnusnejším, najperverznejším spôsobom). Skončí v pekle, kde stretne Hermionu Kráľovnu prekliatych a jej veľmi gayovských sprievodcov. Teraz len Tom Riddle so samovražednými sklonmi a šialený záhradník menom Neville Longbottom môžu vrátiť vášeň Dracovmu srdcu. Stane sa Draco Lordom tanca? Alebo zomrie Harry Potter príliš mladý?

Tak čo, stačí TOTO ako realizmus? Há?   ČO S TÝM UROBÍTE? 

Ehm, prepáčte. Toto bol výsledok extrémneho potlačovania frustrácie. Podporte ma.

Skutočné zhrnutie: Draco zaslepený predsudkami, túžbou po spravodlivosti a láske zúfalo hľadá ako spraviť tie správne rozhodnutia, keď sa jeho život stále viac a viac vymyká spod kontroly.

Autorkina poznámka:  Áno. Pre moju milovanú bk. Síce žiadna sexbomba, ale stále nevyhnutne zvrhlé, pretože som mohla. Zahryzla som si do jazyka, keď som videla požiadavky. Vážne som pre ňu chcela napísať Carousel, príbeh, ktorý som už mala na zozname, ktorý by zahŕňal pologanstra Rona a oveľa viac Draca/Hermiony. Toto začalo ako podporný príbeh pre Carousel, ale potom sa to zvrtlo na vlastné monštrum, kde je oveľa menej Hermiony, než by sa mi páčilo (či sa očakávalo), ale tak to je.

 

( Jimmi )09.03. 2018 Časť 5 - 2/2 Záver
Gravidy: ( Jimmi )08.03. 2018 Časť 5 - 1/2
Gravidy: ( Jimmi )07.03. 2018 Čast 4 - 2/2
Gravidy: ( Jimmi )06.03. 2018 Čast 4 - 1/2
Gravidy: ( Jimmi )06.03. 2018 Časť 3 - 2/2
Gravidy: ( Jimmi )05.03. 2018 Časť 3 - 1/2
Gravidy: ( Jimmi )03.03. 2018 Časť 2
Gravidy: ( Jimmi )02.03. 2018 Časť 1
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )01.03. 2018 Úvod k poviedke