Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Předstírání lásky


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

Povolení k překladu: žádost zaslána

 

Drama / Romance / Humor

Období: po Bradavicích

Párování: HP/GW; HG/RW; HG/DM

41 tisíc slov ve 12 částech

 

Shrnutí: 

Ginny a Ron Weasleyovi podávali svým partnerům lektvary lásky. Ale takové tajemství nemůže zůstat skryté navěky. Když Harry zjistí pravdu, reaguje na tu novinu zvláštně, ale Hermiona je prostě rozzuřená. Prahne po pomstě a ta bude sladká. 

První část (kterou je možné považovat za prequel) vypráví Harryho smutný příběh, druhá je o Hermionině romanci a pomstě.

 

Poznámka:

Tato série zkoumá negativní a problematické důsledky používání lektvarů lásky ve světě HP. I když neobsahuje popisné scény nedobrovolném vztahu, zmiňuje, že k podobným v minulosti vlivem lektvaru došlo.

 

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží BrilliantLady. Ani příběh, ani jeho překlad nevznikly za účelem finančního zisku.

 

Poznámka překladatelky:

Velice děkuji Lupince za poskytnutí seznamu zajímavých povídek, ve kterém jsem tuto perličku našla. Možná nemá merlinvíjak originální příběh, ale pozadí tvoří téma, které rozhodně přesahuje svět fanfiction. Plus jsou tam moc pěkně napsaní Narcisa a Lucius Malfoyovi, které opravdu ráda překládám.

A začínáme hned následující sobotu... tedy už zítra :-)