Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Neodcházej tiše


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

Období: Bradavice po kánonu

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží SenLinYu. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

 

Varování: V příběhu se objeví vážné a bolavé téma smrtelné choroby.

 

Prohlášení autorky: Tento příběh sleduje Hermionu, která emočně zápasí s kletbou. Není zamýšlen jako mravoučný. Je to prostě příběh. Najdete zde pár prvků volně souvisejících s chováním blízkého člověka na sklonku života a s vlastními zkušenostmi boje s chronickou nemocí, ale v první řadě je to svůj vlastní příběh objevující soubor okolností, na které lidé reagují svým vlastním způsobem. V tomto příběhu nedojde k smrti hlavní postavy, ale konec je lehce nejednoznačný.

 

Prohlášení překladatelky: Název příběhu vychází z básně „Go not gentle into good night“ od Thomase Dylana. Použila jsem překlad z těchto stránek: http://my-story-plejady.blog.cz/en/1509/neodchazej-tise

Nejednoznačný konec? Bojíte se začíst? Lidi, už mě znáte! Lupina a ne dobrý konec?! To by bylo bez sáhodlouhého varování nemožné. Tak směle do toho.

 

Nejmilejší Marci. Tento příběh mě hluboce zasáhl svým obsahem a také forma zpracování byla pro mě něčím novým. A protože Vánoce nejsou pro všechny jen časem veselosti, ale někdy se i rádi oddáme melancholii, rozhodla jsem se, že tento trochu bolavý příběh bude vánočním dárkem pro Tebe. Já v něm totiž vidím jasný šťastný konec. Krásné Vánoce, má nejdražší!

Lupinko moje zlatá, moc a moc Ti děkuji za Tvůj vánoční dárek. Mám ráda povídky, které mají hloubku, reflektují „normální život“… a končí šťastně. Proto máme fanfiction. A proto já mám Tebe, která vždycky vybereš příběh, která mě chytne za srdce.

Krásné Vánoce a v roce 2021 jen to nejlepší ♥

SenLinYu: ( Lupina )16.03. 2021 Kapitola 10.
SenLinYu: ( Lupina )03.03. 2021 Kapitola 9.
SenLinYu: ( Lupina )24.02. 2021 Kapitola 8.
SenLinYu: ( Lupina )17.02. 2021 Kapitola 7.
SenLinYu: ( Lupina )10.02. 2021 Kapitola 6.
SenLinYu: ( Lupina )03.02. 2021 Kapitola 5.
SenLinYu: ( Lupina )26.01. 2021 Kapitola 4.
SenLinYu: ( Lupina )20.01. 2021 Kapitola 3.
SenLinYu: ( Lupina )13.01. 2021 Kapitola 2.
SenLinYu: ( Lupina )09.01. 2021 Kapitola 1.
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )24.12. 2020 Úvod