Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Draco Dormiens


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

Shrnutí: Část první z Trilogie Draco.

Trilogie Draco je epos o Dracovi, který Cassandra Clare psala a zveřejňovala po částech po dobu šesti let a který se skládá ze tří románových příběhů: Draco Dormiens, Draco Sinister a Draco Veritas. Série začíná po událostech v Harrym Potterovi a Ohnivém poháru a jedná se tedy o fanouškovský příběh z alternativního vesmíru, který nezahrnuje události v knihách Harry Potter a Fénixův řád, Harry Potter a Princ dvojí krve a Harry Potter a Relikvie smrti.

Na začátku se objevuje milostný trojúhelník, v němž se Draco Malfoy i Harry Potter zajímají o Hermionu Grangerovou. Na konci série se rozuzlením milostného propletence potvrdí dvojice Draco/Ginny a Harry/Hermiona.

Trilogie přispěla k popularizaci fánonu Draca zvaného ‚Draco v kožených kalhotách‘ podle slavné scény z Draco Sinister, kde v jedněch neuvěřitelně těsných vypadá Draco  sexy.

Po zahájení profesionální kariéry Cassandry Clare byly příběhy staženy, ačkoli je možné je najít v oběhu prostřednictvím e-mailu a stránek pro sdílení souborů, a dokonce byly znovu nahrány ve formě blogu.

 

Období: Bradavice

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží autorce Cassandra Clare. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

Prohlášení autorky: Tento příběh je založen na postavách a situacích vytvořených a vlastněných JK Rowlingovou, různými vydavateli, mimo jiné Bloomsbury Books, Scholastic Books a Raincoast Books, a společností Warner Bros., Inc. Nevydělává mi žádné peníze a není zamýšleno žádné porušení autorských práv ani ochranných známek. Toto dílo obsahuje citace z filmů a televizních pořadů, povídek a her, románů a filmů. Jsou uvedeny na konci každé kapitoly. V případě potřeby lze uvést i další citace. Sbírám vtipné hlášky jako křeček a ne vždy vím, odkud pocházejí. Někdy se v dobré víře dopustím chyb ve zdrojích nebo něco omylem vynechám. Někdy nevím, odkud něco pochází, a v takovém případě to stejně zaznamenám. Dejte mi vědět a já citaci doplním.

Poznámka autorky: Tato fanfikce je AU: alternativní vesmír. Byla napsána v roce následujícím po Ohnivém poháru a neobsahuje materiály z HP5, HP6, HP7 ani z fanouškovských stránek J. K. Rowlingové, které jsou staršího data. Představuje vesmír, ve kterém je Sirius stále naživu, stejně jako Brumbál; Popletal zůstává ministrem kouzel, Lenka Láskorádová neexistuje, Blaise Zabini je dívka, Ginny se celým jménem jmenuje Virginia atd.

 

Poznámka překladatelky: V díle autorka používá i citace z knih a seriálů, které neznám. Proto pokud natrefíte na odlišnost v překladu, napište mi soukromou zprávu. Pokud to jen půjde, zahrnu to do příběhu.

Překlad vznikl pro radost Jimmi, bez níž by tyto stránky nevznikly, ani nefungovaly tolik let.

Jimmi, doufám, že si příběh užiješ.

Cassandra Clare: ( Lupina )27.03. 2024 Kapitola 8.
Cassandra Clare: ( Lupina )20.03. 2024 Kapitola 7.
Cassandra Clare: ( Lupina )13.03. 2024 Kapitola 6.
Cassandra Clare: ( Lupina )06.03. 2024 Kapitola 5.
Cassandra Clare: ( Lupina )28.02. 2024 Kapitola 4.
Cassandra Clare: ( Lupina )21.02. 2024 Kapitola 3.
Cassandra Clare: ( Lupina )14.02. 2024 Kapitola 2.
Cassandra Clare: ( Lupina )07.02. 2024 Kapitola 1.
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )24.12. 2023 Úvod