Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Moje bláznivá múza Prehľad

  • Kapitola 36 – Ruka uvnitř klece

    Kapitola 36 – Ruka uvnitř klece   „Nejsem si jistý, jestli je to dobrý nápad,“ zchladil Thomasovo nadšení. „To, že se minule chovala rozumně a pamatuje si, co jako vlkodlak dělala, je sice nezanedbatelný pokrok, ale neznamená to, že jsme skončili. Čekají nás ještě měsíce testů a teprve, když dopadnou dobře, budeme vědět, že je...
  • Kapitola 35 – Svatba nesvatba

    Kapitola 35 – Svatba nesvatba     A/N: Pokud by tu byl někdo zběhlý v šlechtických titulech a kapitola by mu v tomto ohledu neseděla, dovolím si podat malé vysvětlení. Pokud jsem si to zjistila správně, uznávají ve Velké Británii (od spodu) tituly baron, hrabě (earl) a vévoda. Nepodařilo se mi dohledat, zda Sir je...
  • Kapitola 34 – Pac a malá

      Kapitola 34 – Pac a malá „Vypadáš podezřele spokojený sám se sebou,“ poznamenal Remus, když si od něj bral pohár s lektvarem, z něhož se ještě kouřilo. „Našli jsme s Hermionou chybu v přepočtu poměru přísad. Tak trochu doufám, že to byl důvod, proč to nefungovalo.“ „Snad máte pravdu,“ povzdechla si Tiana a vypila páchnoucí lektvar. „Fuj. Mám...
  • Kapitola 33 – Výchovný pohlavek

    Kapitola 33 – Výchovný pohlavek     „Laro? Můžeš na minutku?“ vyrušil ji Severus od psaní eseje na téma Prolamování prokletí na neživých objektech.  Překvapeně zvedla hlavu. „Půjdeme do pracovny, pokud ti to nevadí?“ „Stalo se něco?“ zeptala se znepokojeně. Neopověděl. Mlčel, dokud nedošli do jeho pracovny. „Posaď se,“ přisunul jí židli a sám si...
  • Kapitola 32 – Sebevědomí

    Kapitola 32 – Sebevědomí   Vzala si ze skříňky učebnici lektvarů. Další hodinu měli hned v pondělí ráno a ona se na ni bude muset během víkendu připravit. Všimla si, že Helena s Amandou, samozvanou královnou ročníku, a Tomem s Henrym, kapitánem školního famfrpálového týmu, stojí u okna a živě komentují někoho venku. „Vidíš ten límec? To je...
  • Kapitola 31- Chybička se vloudila

    Kapitola 31- Chybička se vloudila   „Severusi,“ povzdechla si Hermiona, když ho našla třetí večer za sebou zahrabaného do poznámek o jejich výzkumu, a to doslova. Popsali tím už sedmadvacet svazků pergamenu nepočítajíce další stohy svitků zaplněných narychlo psanými poznámkami přímo během přípravy. Severuse za tou horou pergamenů rozprostřených po obou stolech v jeho pracovně...
  • Kapitola 30 – Draco?!

    Kapitola 30 – Draco?! Tohle byla vážně blbá sázka, pomyslela si, když stála při nějakých 12 stupních celsia na břehu jezera pod hradem a na sobě měla jen plavky. Věděla, že kdyby teď couvla, nenutil by ji tu pitomost dovést až do konce, ale tu radost mu nechtěla dopřát. Podívala se na protější břeh, kde...
  • Kapitola 29 – Od hororu k romantice

    Kapitola 29 – Od hororu k romantice   Vrátila se úplně odrovnaná. Když se tu Thomas objevil, nějak ji nenapadlo, že to vyvrcholí takhle děsivě psychicky náročným dnem. Chvilku trvalo, než vstřebala šok, který jí způsobily jeho ruce hustě poseté jizvami po škrábancích od vlkodlačích drápů. Kupodivu se ho její, více než nezdvořilé zírání nedotklo....
  • Kapitola 28 – Můžeme si promluvit?

    Kapitola 28 – Můžeme si promluvit? Spokojeně se protáhla a překvapeně strnula. Její ruka v místech, kde měla být jen prázdná postel, narazila na cosi, nebo spíš na kohosi. Rychle otevřela oči a čekal ji další šok. Pokud si to pamatovala správně, její pokoj byl vymalován světle modrou barvou a ona se právě dívala na...
  • Kapitola 27 – Od romantiky k hororu

    Kapitola 27 – Od romantiky k hororu   „Nenašel jsem v tom plavky, tak jsem si vzal ty kraťasy,“ ozvalo se za ní a Lara polekaně nadskočila. „To jsou plavky,“ opravila ho s úsměvem a ukázala na skupinku pěti nebo šesti kluků kolem dvacítky, kteří posedávali na molu. Všichni měli na sobě volné kalhoty až...
| Dátum vydania:Tue, 02 Nov 2021 20:57:57 +0000