Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Nadin a Chevalierka Prehľad

  • Kapitola 2 – Vrátené srdce

    Druhý deň ráno sa Ron a Hermiona premiestnili zo svojho bytu priamo do kancelárie. Ani jeden z nich nespomenul včerajší rozhovor. Stalo sa nepísaným pravidlom, vyhýbať sa vyhýbali téme o vojne a všetkému, čo počas nej zažili. Vojna im vzala príliš veľa, aby o tom dokázali pokojne hovoriť. Rokfortská škola a Snape patrili k háklivej téme...
  • Kapitola 1 – Vrátené srdce

    Poviedka Vrátené srdce je mojou prvotinou. Písaná s nadšením v období, kedy autorky fandomu Harry Potter tvorili jednu poviedku za druhou. A tak nejako sa stalo, že poviedka narástla na 50 kapitol. Z pôvodných stránok som ju stiahla, pretože som s ňou nebola spokojná. No čitateľky si ju vyžiadali späť.  Preto som ju začala prepisovať....
  • Sen pre Chavy – Podivuhodný deň Chantal Callahan

    Podivuhodný deň Chantal Callahan Toho dňa som mala neuveriteľnú smolu už od rána. Vlastne, keď nad ním tak spätne premýšľam, priam som sa v smole topila. Až na pár okamihov, ktoré akoby tam ani nepatrili. Budík mi nezazvonil kedy mal, nechal ma zlomyseľne spať až do pol siedmej. Keby mi nebola zavolala Sandy, moja kolegyňa z práce,...
  • Osudu treba pomôcť

    Severus Snape Poviem jej to. Dnes určite. Rozhodol som sa. Budem radšej s ňou, jedinou, ktorá ma kedy skutočne mala rada. Bande okolo Pottera sa nikdy nepáčilo, že sa so mnou priatelí. Nedbala na to. Ignorovala dokonca aj vytrvalé nadbiehanie samotného Jamesa. Koľké za ním túžobne vzdychali, klipkali očami a predháňali sa, ktorá ho dostane na rande....
  • Čo mu zlepší náladu?

    Severus Snape sa prevalil potemnenou chodbou, ako pomstiteľ v čiernom háve. Zúril! Ešte dobre že študenti už mali po večierke, lebo za seba skutočne neručil. Takýto neuveriteľne zlý deň nezažil snáď odvtedy, čo Temný pán pošiel smrťou akú si zaslúžil a prestal ho tyranizovať svojimi prejavmi sympatií. Vo vlasoch mu ešte visel zelený sliz plža blanokrídleho,...
  • Rodičovský rozhovor

    Hermiona chvíľu váhala. Stála pred chrličom, strážcom vchodu do riaditeľne, akoby v jeho kamennom pohľade chcela nájsť odpovede na otázky, ktoré jej ležali na duši. Hľadala odvahu, zašepkať jeho ušiam heslo, otvárajúce točité schodište. Zhlboka sa nadýchla a s výdychom vyslovila formulku : „Baeta solitudo“, (Blažená samota). Bol to skôr úpenlivý povzdych, vyjadrenie zbožného želania, ktoré pred chrličom...
  • Molten Choc Cake

    Severus Snape sa zamračil. Dvojica pri susednom boxe evidentne nevedela nič o decentnom správaní sa na verejnosti. Hodnú chvíľu sa dohadovali a k jeho ušiam prinášal ich jedovatý šepot útržky nelichotivých slov. Kaviareň Nostalgia považoval za, ak by si dovolil použiť mierne nadsadenie, svoje útočisko pred publicitou. Po vojne ho udalosti strhli vo víre pohŕdania, nepochopenia, odcudzenia...
  • Zostaň

    Songfic na pieseň od Pala Haberu – Láska, necestuj tým vlakom   *** „Vezmite… to… vezmite… to…“ Zo Snapea prúdilo niečo viac ako len krv. Z jeho úst, uší a očí tieklo niečo striebristo modrého, ani plyn, ani kvapalina, a Harry vedel, čo to je, ale nechápal, čo má robiť… Hermiona mu trasúcimi rukami podala...
  • Black Cadillac

    k svojmu nadriadenému po chvíľke ticha, ktoré nasledovalo za debatou o Hermioninej posadnutosti, variť si kávu celkom bez použitia mágie.   „Nemyslím si to,“ odvetil Severus a správne tušil novú vlnu argumentov.   „Je mnoho vecí, ktoré človek robí pre pôžitok z cesty k nim a nie iba pre samotný výsledok,“ nedala sa Hermiona.   „Hermiona, som čarodejník a mágia je mojou...
  • Kapitola 19. – Vráť sa kvôli mne

    Šašek a kráľovná Tmavým parkom Malfoy Manoru pomaly kráčala podivná dvojica.  Muž starostlivo držal svoju partnerku okolo pliec a dbal, aby v tme nezakopla. Prevyšoval ju takmer o hlavu, no možno to bolo len vďaka extravagantnému účesu, ktorý mu stáčal vlasy nad čelom do vlny. Do nočného ticha znel jemný štrngot množstva jeho roztodivných príeskov,...
| Dátum vydania:Mon, 16 Jan 2023 19:33:58 +0000