Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Hnout žlučí Mistrovi

Kapitola 8

Hnout žlučí Mistrovi
Vložené: Lupina - 14.03. 2018 Téma: Hnout žlučí Mistrovi
Lupina nám napísal:

Autor: SnuggleswithSnape            Překlad: Lupina             Beta: denice         Banner: arabeska

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7463124/8/

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 8. Seváček

Z pohledu Hermiony

„Dobby, prosím, uděláš to?“ našpulím pusu, když se snažím přemluvit domácího skřítka, aby šoupl onen lektvar profesorce Trelawneyové do ranního čaje.

„Ne, Dobby se dostane do problémů, slečno,“ odvětí pisklavě a na chvíli mě přepadla lítost k tomuto tvorečku a zatoužím, abych to po něm nechtěla… ale jen na chvíli.

„Prosím… No tak, slibuju, že se nikdo nic nedozví,“ k tomu doširoka rozevřu oči a věnuju mu svůj nejlepší štěněcí pohled. Vidím, že jeho odhodlání začíná polevovat.

„Tak dobrá, slečno,“ souhlasí a vezme si ode mne flakónek.

„Děkuju ti,“ vypísknu a skloním se, abych ho líbla na čelo. Pak se otočím a přešťastně odskotačím z kuchyně.

Dopoledne se vleče, protože se nemůžu dočkat oběda. Dnes bude velkolepý a jsem si jistá, že si ho profesor Snape užije… ne že by mi na tom záleželo. Dobře, záleží zatraceně mnohem víc, než by mělo.

Konečně nastal čas; hopsám si chodbou s obrovským úsměvem na tváři a najednou narazím do něčeho pevného, až s hlasitým žuchnutím padnu na zem. „Ouha,“ zvolám a promnu si čelo. Zvedám hlavu a vidím metry a metry černého hábitu zakončené kamenným výrazem. „Máte tuhou hruď, pane profesore.“

„Omlouvám se, slečno Grangerová. Chtěla byste, abych se tu pro vaše pohodlí potuloval s polštářem připevněným na těle?“ Jakmile ta slova vypustí z úst, už můžu myslet jen na ležení na jeho hrudi po bezuzdném a divokém sexu.

To samozřejmě neřeknu nahlas. „To by ale bylo skvělé, pane profesore. Vy jste tak pozorný,“ prohodím namísto toho, což u něj vyvolá jen větší mračení.

„Slečno Grangerová, nejsem zde pro vaše pobavení… A když už o tom mluvíme, smažte si z tváře ten samolibý úsměv,“ zamyšleně se zarazí. „Něco chystáte,“ pronese.

„Takže lumos konečně zazářilo. Dohodněme se, vy mi jako pravý gentleman pomůžete na nohy a já promluvím,“ řeknu.

Hlasitě si povzdechne, skloní se a napřáhne ke mně ruku. Protočím očima a nechám se zvednout na nohy. „Takže, co je to? Co plánujete?“ zeptá se.

Zazubím se a jen zavrtím hlavou. „To brzy zjistíte,“ zahihňám se, proběhnu kolem něj a zamířím do Velké síně.

„Žádné běhání po chodbách, slečno Grangerová,“ zakřičí za mnou a já jej samozřejmě prostě ignoruju.

Během celého oběda sleduju učitelský stůl. Jak tam sedí, jedí a pijí, naprosto a zcela nevědomí si toho, co se připravuje.

Konečně vidím, že se situace začíná vyvíjet. Sleduji, jak profesorka Trelawneyová natáhne ruku a položí ji přes Severusovu. Nemůžu si pomoct a zahihňám se.

„Čemu se směješ?“ zašeptá Harry.

„Jen sleduj,“ odpovím mu, ale zrak od stolu neodtrhnu. Vidím ten šok v Severus… počkat, odkdy mu, kruciš, říkám Severus? Jak dlouho to dělám? No dobře… Vytřeští oči, když ho Trelawneyová začne hladit po paži.

„Severusi… Sevoušku, proč mě ignoruješ?“ zvolá, takže se k nim stočí oči všech.

„Nechte toho, ženská,“ zavrčí, když už mu míří rukou nahoru k tváři. Pocítím jakousi žárlivost… přestože to byl můj nápad, nekonečně mě štve, že se dotýká mého muže.

„Ne, prosím, Severusi… Miluju tě, vždycky tě budu milovat,“ prohlásí, vstane a snaží se mu obkročmo usednout na klín… v té chvíli skoro vyskočím na nohy, abych z něj tu kozu stáhla. Udělala bych to, nebýt znechucení v Severusově tváři.

„No tak, ženská, zesměšňujete se,“ uslyším Severusův hlas.

„Ne, pojď, pomiluj mě, prosím, potřebuju tě…“ dobře, možná mix elixíru lásky a lektvaru touhy nebyl mým nejlepším nápadem.

Pohlédnu na Draca, který sleduje svého kmotra a pak se v hrůze otočí ke mně. „Pomoc,“ naznačím ústy. Okamžitě přikývne a vstane. Zvedne hůlku a začne jí mávat. Pobaveně sleduji, jak se k nesourodé dvojici rozletí obrovské vědro, zastaví se přímo nad jejich hlavami, načež jim na ně vyklopí svůj obsah… Zabublám smíchem, když je zalije studená voda a Trelawneyová se najednou odtáhne.

Severus vstane, vztekem se chvěje a vyrazí podél stolu. Žárlivost pominula a já nemůžu odolat, postavím se a začnu hlasitě tleskat. Všichni na mě zírají s otevřenými ústy a k mému překvapení vyskočí i Brumbál a připojí se ke mně. Všichni se vzápětí pochopí a přidají se k aplausu. Severus se zastaví přede mnou. „Nemylte se, za toto zaplatíte,“ zahrozí a věnuje mi tak děsivý pohled, že neznat ho, strachy bych se po… Ale možná jsem prostě jen idiotka.

„Seváčku, počkej na mě…“ ječí za ním Trelawneyová.

Vidím jeho škleb a zazubím se na něj: „Raději prchejte.“

Mou radu si vezme k srdci a sprintuje, jako by mu hořelo za patami …

Pak se posadím a bezstarostně pokračuji v jídle. Moji dva nejlepší kamarádi na mě v šoku jen zírají.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 8 Od: solace - 28.03. 2018
Ak po tomto nebude nasledovať krutá pomsta, tak je to jasné: je to masochista a to Hermionino stalkovanie si užíva. Ďakujem za preklad.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 8 Od: luisakralickova - 15.03. 2018
Kde je tvá zmijozelská prohnanost, Sevoušku? Určitě něco kuje, Sevíček, jinak spadne nebe:) Lupino díky, tolik alternativ jsem ještě neviděla. Pitvoření jména Mistr asi nerad;)

Re: Kapitola 8 Od: Jacomo - 15.03. 2018
Jak já bych si přála kapitolku ze Severusova pohledu! Náhled do jeho hlavy. Vidět, co plánuje. Protože to fakt musí být velkolepé, když tak dlouho odolává. Nebo má pravdu margareta a čeká, až mu Hermi skočí do náruče, aby se nemusel snažit? Bacha, Seváčku, ta holka má ráda výzvy :-))

Re: Kapitola 8 Od: zuzule - 15.03. 2018
Myslim, ze momentalne ziram stejne blbe jako Ron s Harrym :D Ta holka jede... :D Libi se mi slovni spojeni, ze lumos konecne zazarilo :)

Re: Kapitola 8 Od: silrien - 14.03. 2018
Čím dál bláznivější. Jen chudák"Sevíček". Směju se, ale v jeho kůži bych být nechtěla. Děkuji

Re: Kapitola 8 Od: denice - 14.03. 2018
Znovu mě pobavilo lumos, co konečně zazářilo :-)

Re: Kapitola 8 Od: margareta - 14.03. 2018
Myslím, že martik na to kápla. Už je to fakt podezřelé, jak ty Hermioniny útoky pořád toleruje. Kdybych nedoufala, že kuje strašlivou pomstu, musela bych si myslet, že si ten její vytrvalý zájem silně užívá a jen čeká, až ji jeho pasivita donutí skočit mu přímo do náruče. Měl by to bez námahy. Možná by jí teď měl taky něčím okořenit čaj, aby okoštovala vlastní medicínu. Díky moc za veselé čtení! Jsem žádostivá, kdo vyhraje. Děkuji!

Re: Kapitola 8 Od: soraki - 14.03. 2018
Definitivně potřebuju ten prostředek na kterém Hermiona jede :-D Chudák Sevíček :-D

Re: Kapitola 8 Od: martik - 14.03. 2018
Hm, tak najednou jí zneužívání domácích skřítků nevadí. Hermiono, ty tvoje představy... ležení na hrudi po sexu.... jestli na ně dojde, tak se máme opravdu na co těšit. A s čím kdo zachází, tím taky schází. Nejdřív Sibylce květince šoupneš lektvar touhy, a pak budeš žárlit, že ti sahá na Seváčka. Už se moc těším až se Snape zmátoří k odplatě. Aspoň nějaké malinké :-) Zatím to snáší nějak podezřele dobře. Díky, čarodějky, opět jsem se skvěle pobavila

Prehľad článkov k tejto téme:

SnuggleswithSnape: ( Lupina )30.03. 2018Kapitola 20
SnuggleswithSnape: ( Lupina )29.03. 2018Kapitola 19
SnuggleswithSnape: ( Lupina )28.03. 2018Kapitola 18
SnuggleswithSnape: ( Lupina )27.03. 2018Kapitola 17
SnuggleswithSnape: ( Lupina )26.03. 2018Kapitola 16
SnuggleswithSnape: ( Lupina )23.03. 2018Kapitola 15
SnuggleswithSnape: ( Lupina )22.03. 2018Kapitola 14
SnuggleswithSnape: ( Lupina )21.03. 2018Kapitola 13
SnuggleswithSnape: ( Lupina )20.03. 2018Kapitola 12
SnuggleswithSnape: ( Lupina )19.03. 2018Kapitola 11
SnuggleswithSnape: ( Lupina )16.03. 2018Kapitola 10
SnuggleswithSnape: ( Lupina )15.03. 2018Kapitola 9
SnuggleswithSnape: ( Lupina )14.03. 2018Kapitola 8
SnuggleswithSnape: ( Lupina )13.03. 2018Kapitola 7
SnuggleswithSnape: ( Lupina )12.03. 2018Kapitola 6
SnuggleswithSnape: ( Lupina )09.03. 2018Kapitola 5
SnuggleswithSnape: ( Lupina )08.03. 2018Kapitola 4
SnuggleswithSnape: ( Lupina )07.03. 2018Kapitola 3
SnuggleswithSnape: ( Lupina )06.03. 2018Kapitola 2
SnuggleswithSnape: ( Lupina )05.03. 2018Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )01.03. 2018Úvod