Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Pár šťastlivců


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

ART CREDITS: Lady Malfoy (a část chvály taky patří Jimmi)

STAV: autorka nekomunikuje se světem fanfiction už celé čtyři roky

Přístupnost dle autorky: M

POČET KAPITOL: 5 (ale pěkně dlouhých)

POČET SLOV: 26,804

ŽÁNR: romance/ humor

PÁR: Draco a Hermiona

 

SHRNUTÍ: Nedělá lidi kolem sebe šťastnými. To vážně ne. Nikomu nepomáhá, obzvláště ne Grangerové. Opravdu, opravdu ne. Nebo alespoň nedělal.

 

Draco a Hermiona po Bradavicích, nominováno na ENCHANTED ENCOUNTERS.


Poznámka překladatelky: Představuji vám úplný opak Stronger – We happy few. Tato povídka se mi líbila už od první chvíle, chtěla jsem ji přeložit jako svůj první překlad, ale říkala jsem si, že na to nejsem ještě moc překladatelsky zralá. Teď už to ale zvládnu, snad :)

Kapitol je jenom pět, ale jsou dost dlouhé, takže je budu rozdělovat do částí. Je zajímavé, že ač jsem hledala po překladu Stronger něco kratšího, vybrala jsem si We happy, s menším počtem kapitol, za to s větším počtem slov. Držte mi palce…

We Happy začne vycházet až po Stronger (teď jsem teprve začala s překládáním a ještě musím sehnat betu, neměl byste někdo zájem?). Trochu teď se zásobováním těchto stránek zpomalím, protože brzo začne opět titulkářská sezóna a já jsem původním amatérským zaměřením překládání titulkář…