Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Flame and Shadow [UL IV]


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

Oficiálne zhrnutie: Nedokážete si predstaviť nič, čo by bolo tak nesprávne. Ani oni dvaja nie.

Neoficiálne zhrnutie: Ron sa opije v bare, kde až dodatočne zistí, s kým tancuje. Po spoločne strávenej noci musia ísť na rande, pretože Ron nemáva romániky na jednu noc.

Preklad jedného komentáru k tejto poviedke (painless_j’s):

Tento Mayin príbeh stojí za prečítanie rovnako ako všetky veci, čo napísala, hoci je menej známy ako Underwater Light (Svetlo pod vodou), keďže nikto nemôže prevýšiť počtom fanúšikov H/D. Ale je to príbeh, ktorý spôsobil, že som jej oddanou čitateľkou. Áno, napriek tomu, že je to het.  

*** pozor spoiler***

Ron prežíva krízu spôsobenú rozchodom s Hermionou. Náhodou stretne Pansy Parkinsonovú. Pansy - vulgárnu, hlasnú, arogantnú, nešťastnú, ktorá sa o nejaký čas mení na Pansy - zábavnú, ľahkomyseľnú, skutočne žijúcu. Na Pansy, ktorá prinúti Rona žiť namiesto, aby sa vliekol životom nešťastne pohltený spomienkami a ľútosťami.

Obaja sú takí nedokonalí, zábavní a roztomilí, že si nemôžete pomôcť, aby ste ich nemilovali. Okrem toho, miestami je táto fic zábavná ako čert. V Ronovom byte je veľa muklovských zariadení. Pansy si myslí, že všetko varenie robia domoví škriatkovia ukrytí v trúbe. Pri príprave večierka sa snaží prehovoriť ´škriatka´ do varenia, vyhráža sa mu, bije ho a výsledkom je vypálenie kuchyne.

*** koniec spoilera***

Toto je ten druh fiction, ktoré vás núti spokojne si povzdychnúť, ako keď sledujete dobrý rodinný film, trochu humorná, trochu dramatická, so šťastným koncom.

POZNÁMKA: Maya (skutočné meno Sarah Rees Brennan) stiahla túto a všetky svoje príbehy z internetu v roku 2008, keď sa pripravovala vydať svoj prvý profesionálny román The Devil´s Lexikon.  Poviedka nie je v súčasnosti dostupná, ale tento príspevok ponechávam ako hold dobre napísanému príbehu.

 

Poznámka Jimmi:

Poviedku som si prečítala len preto, že mala byť pokračovaním Svetla pod vodou, asi by som inak nedala tejto dvojici šancu. Ale teraz musím plne súhlasiť s komentárom vyššie a dúfam, že si to užijete rovnako. Pri preklade mi budú pomáhať morgana a doda357, takže kvalita by mala byť zaručená.

Ešte odkaz na wiki: http://fanlore.org/wiki/Underwater_Light

Vyberám: Flame and Shadow (possible sequel, may or may not be in the same universe; Pansy/Ron)

Je to označené ako možný sequel, môže ale nemusí patriť k UL, nechám to na Vás. Možno bude zábavné hľadať narážky na niektoré z predchádzajúcich poviedok. 

Maya: ( Jimmi )21.07. 2013 8. časť (Záver)
Maya: ( Jimmi )13.07. 2013 7. časť
Maya: ( Jimmi )12.07. 2013 6. časť
Maya: ( Jimmi )08.07. 2013 5. časť
Maya: ( Jimmi )02.07. 2013 4. časť
Maya: ( Jimmi )11.06. 2013 3. časť
Maya: ( Jimmi )26.05. 2013 2. časť
Maya: ( Jimmi )26.05. 2013 1. časť
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )26.05. 2013 Úvod k poviedke