Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

If You’ve A Ready Mind


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

Časové obdobie: prvých šesť kníh HP, AU,

Hlavná postava: Draco Malfoy

Pairingy: Draco/Cho, Draco/Terry Boot, Draco/Harry

Zhrnutie:   Príbeh, v ktorom Draca Malfoya zaradia do Bystrohlavu a Rokfort už nikdy nebude ten istý.

Poznámka: poviedku som nečítala, ale Maya ma ešte nesklamala.

Varovanie: mal by to byť slash, ale keď to risknem ja :D

Preklad jedného komentáru k tejto poviedke (tani-recs):

Maya napísala "If You've a Ready Mind", aby ukázala ľuďom, prečo by Draco, keby nebol v Slizoline, skončil v Bystrohlave. Mňa osobne presvedčila. Udalosti v príbehu sa v toľkých ohľadoch držia kánonu, dokonca do samého konca. Mnoho z Dracových rozhodnutí je rovnakých. Mnohé sú iné. Ale skrz ne všetky cítite Draca. S každým krokom, ktorý urobí, máte pocit, že je to niečo, čo by urobil Draco a nielen iba niečo, čo autor príbehu považuje za pekné. To je niečo, čo skutočne považujem na tomto príbehu za úžasné.

Teraz sa možno pýtate, prečo keď sa množstvo udalostí drží kánonu, má nejaký zmysel čítať to? Odpovedala by som slovami, že dokonca aj keby toto bol kánon, kánon do najposlednejšieho detailu, len zmenený z Dracovho pohľadu, stále by som vám ho predstavila. Maya robí z kánonových udalostí niečo nové, pretože na ne hľadí Dracovými očami. Poskytuje hodnoverné vysvetlenia pre každý čin, ktorý Draco urobí. Núti vás Dracovi rozumieť. Robí niečo, o čom by niektorí tvrdili, že je nemožné; ako postavu udržiava Draca kánonického a predsa ho robí nesmierne sympatického. Avšak, ako som spomenula vyššie, sú tu odlišnosti od kánonu a ohľadne niektorých vecí vás zanechá hádať, zvlášť v závere. Pre mňa sú tieto malé rozdiely dokonca lepšie než by boli tie veľké, pretože Maya prezentuje fascinujúce a presvedčivé argumenty o tom, ako veľmi sme ovplyvniteľnými zdanlivo malými rozhodnutiami a udalosťami. Samotný príbeh začína veľmi zľahka, aj v dĺžke aj obsahu. Avšak, rovnako ako knihy, ktoré predstavuje, postupne zvážnie a predĺži sa ako príbeh pokračuje. Napriek tomu zostáva stále čtivým, zmocní sa vašej pozornosti a nepustí vás až do samotného konca. Inými slovami,  "If You've a Ready Mind"  je úžasné od začiatku do konca.


Pre všetkých, ktorí majú obdobie skúšok: ten citát na banneri by sa mal stať vašim mottom :D A pokiaľ potrebujete hudbu, ktorá by vám s tým mohla pomôcť:http://spikettes.tumblr.com/post/33592939148

Maya: ( Online Preklady )29.08. 2015 Kapitola 10 - 2/2
Maya: ( Online Preklady )25.08. 2015 Kapitola 10 - 1/2
Maya: ( Jimmi a spol )19.07. 2015 Kapitola 9
Maya: ( Jimmi a spol )18.07. 2015 Kapitola 8
Maya: ( Jimmi a spol )17.07. 2015 Kapitola 7
Maya: ( Jimmi )31.01. 2015 Kapitola 6
Maya: ( Jimmi )30.11. 2014 Kapitola 5 - 2/2
Maya: ( Jimmi )30.11. 2014 Kapitola 5 - 1/2
Maya: ( Jimmi )23.04. 2014 4. kapitola - 2/2
Maya: ( Jimmi )17.04. 2014 Kapitola štvrtá – 1. časť
Maya: ( Jimmi )22.02. 2014 3. kapitola - 2/2
Maya: ( Jimmi )18.02. 2014 3. kapitola - 1/2
Maya: ( Jimmi )02.02. 2014 2. kapitola
Maya: ( Jimmi )19.01. 2014 1. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )11.01. 2014 Úvod k poviedke