Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Podruhé dokola


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

Podruhé dokola

Second Time Around

Originál: https://www.fanfiction.net/s/12146422/1 

Autor: cleotheo

Překlad: denice   Beta: Sevik99    Banner: Jimmi

Povolení k překladu: Žádost zaslána

Romantika/přátelství

Hermiona, Draco, Ron

Rating: 13+  Kapitol: 5

Slov: 14 205

 

 

Shrnutí: Ron považuje školní sraz za ideální příležitost napravit svůj život a usmířit se se svou bývalou manželkou Hermionou. Nepočítá však s tím, že Hermiona se ve svém životě posunula dál, a s kým se posunula dál.

 

Éra/období: Po Bradavicích

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží cleotheo. Ani příběh, ani jeho překlad nevznikly za účelem finančního zisku.

Poznámka autorky: Jak všichni mí pravidelní čtenáři ví, miluji příběhy o setkání po letech, a tak tu máme další z mých krátkých povídek na toto téma. Doufám, že se lidem bude tento příběh líbit stejně jako mně jeho psaní.

 

Poznámka překladatelky

První kapitola vyjde už dnes v poledne.

Toto je značně oddechová a velmi romantická Dramione povídka. Myslím, že na ni právě teď dozrál čas. Nečekejte drásavé scény a psychologické ponory do nitra postav. Udělejte si k ní kávu, cukr potřebovat nebudete ;-)

Pravděpodobně správně tušíte, že chudák Ron to zase odnese, ale když ono se do něj tak dobře strefuje…

Byli jste varováni ;-)

cleotheo: ( denice )02.02. 2023 Kapitola 5
cleotheo: ( denice )26.01. 2023 Kapitola 4.
cleotheo: ( denice )19.01. 2023 Kapitola 3.
cleotheo: ( denice )12.01. 2023 Kapitola 2.
cleotheo: ( denice )05.01. 2023 Kapitola 1.
. Úvod k poviedkam: ( denice )05.01. 2023 Úvod