Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fanfiction poviedky o Harrym Potterovi: K prekladaniu

Vyhľadávanie v tejto téme:   
[ Ísť na úvodnú stránku | Vybrať novú tému ]

Najnovšie články


K prekladaniu

Všeobecné podmienky pri zverejňovaní prekladu na tomto webe

K prekladaniu
  • Jimmi | 30.08. 2012 | . Oznamy , 483 čitateľov
  • ******* toto je rozpracovaný materiál, prijímam pripomienky *******

    Pozor, nejde o žiadnu novinku, každý bol na to upozornený, či už pri mailovej komunikácii alebo v diskusiách.

K prekladaniu

Povolený/nepovolený preklad

K prekladaniu
K prekladaniu

Potkaník - alebo dôvod vzniku Restricted section

K prekladaniu
  • Jimmi | 03.04. 2011 | . Oznamy , 1333 čitateľov
  • Len narýchlo, lebo je už neskoro. Takže preklad je zakázaný (a bol zakázaný už rok pred odchodom Mayai z FF). Nakoľko na úvodnú stránku sa nevyžaduje registrovaný prístup, zatiaľ prvé riešenie, čo ma napadlo: stiahnutie z menu a z úvodnej stránky . K poviedke sa dostane cez Obsah, kde som nastavila registrovaný prístup (najnovšie poviedky sú naspodku). Jediné bezpečné riešenie, o ktorom viem, je cez fórum, pretože tam dokážem nastaviť prístup na konkrétne nicky. Ale do toho sa mi fakt nechce. Kruci, slušne ma to štve. Bolo by odo mňa príliš žiadať, aby ste to nikam nedávali? Je mi jasné, že preháňam, ale už som to zažila.


     

    Ranné doplnenie: O Potkaníka neprídete - to aby sa niekto nebál. Len musím niečo vymyslieť, aby to nebolo také okaté. Ten preklad vznikal v dobrej viere. Druhým problémom je preklad ďalší, ale to budem riešiť až neskôr.

     


     

    Večerné a záverečné doplnenie: vďaka riešeniu: vlk sa nažral a ovca zostala celá sa celý problém vyriešil k spokojnosti autorky aj mňa, čiže aj vás, čitateľov. Preklad skrátka nie je voľne prístupný a nesmie sa dostať na žiaden verejný server. Autorka jednoducho nemôže dať súhlas, pretože by porušila uzavretú zmluvu, s FF si užila svoje atď. Týmto som zabezpečila, že naň nenarazí niekto náhodou a nespôsobí žiadne problémy.
    Takže každý ďalší preklad, ktorý jej prianie bude rešpektovať, bude riešený podobne. Berte to tak, že tieto preklady budú v Sekcii s obmedzeným prístupom, pretože sú zdraviu nebezpečné a vyvolávajúce závislosť. Ponechávam limit 100 bodov, aby sa tam nedostal niekto, kto sa len zaregistruje - a teraz nemyslím len osoby, ale aj tých hnusných robotov. Dvojitá kontrola.

    Ozaj, doplnila som zvyšok z jej mailu ohľadne info jej oficiálnych vecí. A kto by mal záujem 1. diel už je na nete (nielen na amazon, takže free. No comment)